×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به همت شهرداری دلوار؛ دومین شب جشنواره ولادت تا ولایت دلوار به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: ویژه برنامه هفته فرهنگی دلوار؛ چهارم اسفند ماه در زادروز شهید رئیسعلی دلواری به مدت سه شب در کنار تپه رشادت و ساحل نیلگون خلیج فارس به همت شهرداری دلوار و با حمایت بخش خصوص از جمله مدیریت مرکز تجاری، فرهنگی گردشگری ققنوس دلوار بصورت زنده در بستر فضای مجازی و با همکاری گروه تلویزیونی هشتگ تی وی با عنوان ولادت تا ولایت با مجری گری آریا بهرام نژاد و میثم بشکوه از هنرمندان بنام استان و اجرای گروه های موسیقی محلی در حال برگزاری است.

فرماندار تنگستان در این برنامه ضمن تشکر از شهرداری بابت برگزاری این مراسم، اظهار داشت: پتانسیل ها و ظرفیتهای دلوار در حوزه گردشگری، شیلات و تجارت بسیار زیاد است و بهترین سواحل ایران را داراست و تجمیعی از فرصتها در دلوار وجود دارد و در آینده مقصد گردشگری و تجارت در استان بوشهر خواهد شد.

عبدالحسن رفیعی با بیان اینکه در حوزه شیلات مرکز پرورش ماهی در قفس، مرکز تولید لارو میگو در استان در دلوار واقع می باشد، افزود: در استان ۷۰درصد شهر و ۳۰درصد روستاست ولی در شهرستان تنگستان ۷۰درصد روستا و ۳۰درصد شهر نشین است که در دهه فجر نیز بیشترین پروژه را از لحاظ ریالی و اعتباری در استان در روستاهای این شهرستان شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: رئیسعلی دلواری  دین خود را به این آب و خاک ادا کرده است و حال وظیفه ماست که دین خود را به مردم دلوار ادا کنیم.

بخشدار دلوار نیز در این برنامه با اشاره به اینکه نقش دلوار در اقتصاد استان بسیار حیاتی است، اظهار داشت: دلوار با ۹۵ کیلومتر مرزآبی، ۲ اسکله تجاری و ملوانی، ۲ اسکله صیادی، ۲ موج شکن و قریب به هزار هکتار مزارع پرورش میگو و حدود ۱۴ واحد تکثیر میگو در حوزه شیلات و تامین زنجیره غذایی و پروتئینی و معیشت در استان نقش آفرینی می کند.

حسن درویشی خاطر نشان کرد: تیم فوتبال شاهین عامری که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد تنها تیم فوتبال روستایی کشور است که نیازمند مشارکت مسئولین ورزشی استان بوشهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر دلوار نیز به تشریح مشکلات شهر دلوار پرداخت وعنوان کرد: برق مجتمع های تجاری که نیاز است از آنان حمایت کنیم دچار مشکل بوده و همچنین مشکل اسکله صیادی دلوار ومردم منطقه نیز بدلیل نداشتن مخزن آب ۵ هزار متر مکعبی دچار مشکل هستند.

علی نعمتی عنوان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم دلوار مشخص شدن یک روز با نام دلواربود که با بررسی های انجام شده بهترین زمان را در ایام ماه رجب در سالروز ولادت شهید رئیسعلی دلواری و میلاد امام جواد(ع) قرار دادیم تا به یادگار در یادها باقی بماند.

عکاس: حسن خیاطی

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false