×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یکی از لازمه ها و نیازهای ورزشکاران ورزش قهرمانی کنگان راه اندازی محلی به نام پایگاه قهرمانی است

سمیه حاجی زاده در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی که متوجه منطقه پیرامون می باشد، صنعت موظف است در راستای مسئولیت های اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان، حداقل مطالبه در حوزه ورزش، تامین بودجه مستمری اعم از صندوق توسعه ورزش و ایجاد بستری مناسب از جمله پایگاه های قهرمانی در شهرستان ها سبب افزایش انگیزه ورزشکاران، نشاط اجتماعی، کشف و شناسایی استعداد های نو شود .

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کنگان افزود: شهرستان کنگان از لحاظ بسترهای لازم برای ورزشکاران چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی شرایط خوبی را داراست، اما وجود فضای تمرینی با دستگاه های پیشرفته یکی از لازمه ها و نیازهای ابتدایی تمرین برای ورزشکاران ورزش قهرمانی است که این شهرستان با بهره مندی از محلی به نام «پایگاه قهرمانی» این بستر را برای قهرمانان می تواند فراهم سازد.

وی اضافه کرد: چهار هدف مهم، برنامه اصلی پایگاه قهرمانی در راستای تحقق سیاست های ورزش بحث مهم استعدادیابی است که با همکاری هیئت های ورزشی و آموزش و پرورش این امر باید صورت پذیرد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه بحث تمرینات برتر موضوع دیگری است که در آن مدال آوران ورزش شهرستان را شامل می شود و مجموعه پایگاه قهرمانی می تواند میزبان تمرینات این ورزشکاران شود، گفت: بحث دیگر، موضوع برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی است که شامل برگزاری کلاس های مربیگری، داوری، بازآموزی و کلاس هایی از این قبیل شده و بطور میانگین هر ماه سه کلاس یا کارگاه آموزشی داوری یا مربیگری برگزار میشود.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کنگان عنوان کرد: موضوعی که در راس برنامه ها می باشد امور علمی و پژوهشی است که بیشتر مربوط به دانشجویان و اساتید دانشگاهی بوده که کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را در این مجموعه انجام می دهند.

وی ادامه داد: مزیت آن این است که امکانات موجود در پایگاه قهرمانی به صورت رایگان در اختیار گروه های هدف قرار می گیرد و در این مجموعه استعدادیابی با حضور کارشناسان متخصص ورزش و کمیته هایی از جمله کمیته استعدادیابی صورت پذیرفته و هدف از تشکیل این کمیته شناسایی، جذب، پرورش و نگهداری استعدادهای ورزشی است که شامل یک مرحله از بحث مهم استعدادیابی می شود.

سمیه حاجی زاده خاطر نشان کرد: موضوع مهم استعدادیابی و همچنین نقش پایگاه قهرمانی در تحقق این هدف آن است که در مقوله استعدادیابی سه مقوله مهم بنام بحث شناسایی و جذب استعدادها، پرورش استعدادها و دیگری شامل نگهداری آنها ست./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false