×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۲۸ اسفندماه؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «آیات»

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جواد نصیری با بیان اینکه تاکنون ۷۱ نفر در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» ثبت‌نام و ۳۳ نفر از آنها، ۱۲۳ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره ارسال کرده‌اند، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ اسفندماه ۹۹ است.

وی افزود: در بخش اصلی ۹۵ اثر شامل ۵۳ عکس، پنج سرمقاله و یادداشت، ۱۱ مصاحبه، ۹ تیتر، دو خبر و ۱۵ گزارش، ارسال شد؛ در بخش ویژه نیز ۲۸ اثر که شامل ۱۲ کلیپ، شش موشن گرافیک، هشت طرح یا تصویر و یک پادکست و یک انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نصیری با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره گفت: تاکنون از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، خوزستان، گلستان، همدان، گیلان، کرمانشاه و قم آثار دریافت شده است.

دبیر اجرایی جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای «آیات» با دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشارکت در این جشنواره بیان کرد: این جشنواره تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد و امیدواریم افراد علاقه‌مند به حضور در این جشنواره در روزهایی که بارگذاری در سایت راحت‌تر است، اقدام به ثبت‌نام و ارسال آثار کنند.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۸ اسفندماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false