×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
دو پست برق مترو آزادگان و امیرکبیر افتتاح شد/ سرانجام ایستگاه‌های جدید مترو

به گزارش چغادک نیوز، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس‌، درباره راه‌اندازی دو پست برق آزادگان و امیرکبیر در مترو پایتخت اظهار داشت: این دو پست برق امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این اقدام در راستای تکمیلی سامانه برق و تجهیزات مترو است که ایستگاه‌ها از سنوات گذشته افتتاح شده بود ولی به دلیل کمبود منابع مالی به تدریج پست‌برق‌های آن به بهره‌برداری رسید.

وی افزود:‌با اقدامات جدید انتظار داریم شبکه برق خط ۳ مترو تهران از پایداری بالاتری برخوردار باشد و نباید فکر کنیم که وقتی یک ایستگاه افتتاح می‌شود کار ما پایان‌ یافته است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه مطمئن‌ترین شبکه حمل و نقل در تهران مترو است گفت:‌ با راه‌اندازی پست‌برق‌های امیرکبیر و آزادگان مترو تهران برای شرایط اضطراری و خاص بسیار مناسب بوده و در صورتی که یکی از پست‌برق‌ها ازم دار خارج شود می‌توان از پست دیگر استفاده کرد و این موضوع در تکمیل سامانه تأمین برق و پایداری شبکه برق مترو بسیار حائز اهمیت است.

امام در پاسخ به این پرسش که مترو تهران به چند پست برق نیاز دارد گفت: هر خط دو تا سه پست برق نیاز دارد که برخی از این پست برق‌ها در خطوط مترو ایجاد شده و در خط ۶ و ۷ به تدریج تکمیل می‌شود.

وی بیان داشت:‌هزینه هر پست برق در حال حاضر تقریبا ۱۵۰میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره سرانجام  افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو گفت: هنوز پول اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو کامل محقق نشده و ۳۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است و این مسأله سبب آسیب به کارمان و تأخیر در کار ایستگاه‌های مترو شده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false