×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ پروژه بزرگ عمرانی شهر آب‌پخش هفته دولت افتتاح می‌شوند

شهردار آب‌پخش گفت: ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی شهر آب‌پخش هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین عباسی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی را به منظور اجرای طرح‌های عمران شهری در آب‌پخش داشته‌ایم و در این راستا به دستاوردهای بسیار خوبی نیز دست یافتیم.

وی از اجرای چهار زمین چمن در محلات مختلف شهر آب‌پخش خبر داد و بیان داشت: تقویت نشاط و شادابی در بین مردم شهر را در دستور کار داریم و این طرح نیز در همین راستا انجام می‌شود.

شهردار آب پخش همچنین از اجرای بیش از ۹۰ هزار متر مربع آسفالت طی سال گذشته در شهر آب‌پخش خبر داد و اضافه کرد: امسال نیز بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر شهر آب‌پخش اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از اجرای طرح‌های پیاده‌روسازی در سطح شهر خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری آب‌پخش در سال جاری می‌توان به چهار پارک محله‌ای و همچنین اجرای بلوار غدیر اشاره کرد.

آب‌پخش میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی بود

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش نیز در این نشست با تبریک به مناسبت توافق ایران و ۱+۵ در لوزان سوییس اظهار داشت: این توافق دستاورد بسیار خوبی برای کشور بوده و برای همه مردم ایران دارای اهمیت بسیار زیادی است و این توافق را به همه مردم ایران تبریک می‌گوییم.

مصطفی رضایی با بیان اینکه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده بود، افزود: لغو تحریم‌ها نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: افرادی که از تحریم‌ها سود می‌برند از رفع تحریم‌ها ناراحت هستند و به جای حمایت از تیم مذاکره کننده ایران، به تخریب دولت در این زمینه می‌پردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش به رضایت‌مندی مسافران نوروزی از وضعیت اسکان در شهر آب‌پخش اشاره کرد و افزود: جا دارد که از همه مسئولان در راستای میزبانی از مسافران نوروزی تقدیر کنیم.

بازدید مستمر از وضعیت خدمات‌دهی دستگاه‌های اجرایی

بخشدار آب‌پخش نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی در آب پخش، بیان داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه اسکان مسافران نوروزی صورت گرفت و شاهد رضایت‌مندی در این راستا بودیم.

علی مردانلو به شعار امسال یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و ما نیز در این زمینه نظارت خواهیم کرد.

منبع : مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false