×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان بوشهر تسریع می‌شود

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد حسن باستی عصر یکشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته برای استان بوشهر یک سال بسیار خوب بود و طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی نیز اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای دو هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر در سال گذشته، گفت: برخی از پروژه‌ها در هفته دولت و تعدادی نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید و تعدادی پروژه نیز هم اکنون در دست اجرا است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر در سال گذشته میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت بود که این سفر مصوبات بسیار خوبی برای استان بوشهر داشت و این طرح‌ها طی امسال و سال آینده اجرا می‌شوند.

نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر

وی اضافه کرد: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته میزان اعتبارات عمرانی استان بوشهر افزایش چشمگیری یافت و در بخش‌های مختلف شاهد تحقق اعتبارات مصوب بودیم و توانستیم طرح‌های مهمی را در استان اجرا کنیم.

باستی از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر در سال جاری خبر داد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم که امسال شاهد تسریع در ساخت و اجرای طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: تلاش داریم که پروژه‌ها با کیفیت بالایی اجرا شوند و در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false