×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
اقامت گردشگران در بندر بوشهر افزایش یافته‌ است

شهردار بوشهر گفت: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم رفاهی و تفریحی در بندر بوشهر مدت اقامت گردشگران نوروزی به بیش از ۳ روز افزایش یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، سعید آزاد شهرکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، آب و هوای مناسب وجود امکانات رفاهی و اسکان و مهم‌تر از همه وجود ظرفیت‌های گردشگری را زمینه حضور گسترده مسافران به بندر بوشهر دانست و اظهار داشت: در شبانه‌روز بیش از یک‌هزار ۵۰۰ نفر از طریق ناوگان عمومی اتوبوسرانی وارد شهر بوشهر می‌شوند که با احتساب خودروهای سواری تعداد ورودی‌های مسافران به شهر بوشهرروزانه از مرز ۱۵ هزار نفر می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر در کمپ‌های اسکان شهرداری بوشهر مستقر شده‌اند گفت: شهرداری بوشهر دارای ۳  کمپ برای اسکان گردشگران نوروزی است که یک کمپ هم به عنوان کمپ خودچاری در بهترین نقطه بوشهر ایجاد کرده است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه تردد مسافران در ساحل بوشهر افزایش یافته است گفت: به سبب افزایش تردد مسافران در ساحل بوشهر استقرار چادر برای اسکان در محل عبور گردشگران ممنوع است و گردشگران در محل‌های  تعیین شده می‌شوند مستقر شوند.

آزادشهرکی ایجاد نمازخانه، سرویس بهداشتی و آب‌خوری در نوار سواحلی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت:  340 چشمه سرویس بهداشتی، ۴۰ دستگاه دوش حمام ثابت و سیار، نماز خانه و باکس محل دفع زباله درمحل اسکان گردشگران و نوار ساحلی بوشهر ایجاد شده است.

وی، با اشاره به اینکه در نوار ساحلی بوشهر بازارچه‌های نوروزی برپا شده افزود: در این بازارچه‌ها نمایشگاه‌های صنایع دستی، محصولات فرهنگی، مذهبی، تغذیه و البسه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شهردار بوشهر از راه‌اندازی تورها و گشت‌های بوشهرگردی و دریایی خبرداد و گفت: برای آشنایی بیشتر گردشگران نوروزی از ظرفیت‌های شهر بوشهر تورگردشگری بوشهرگردی راه‌اندازی شده تا گردشگران به راحتی از مناطق گردشی بوشهر آشنا شوند.

آزادشهرکی از فعال شدن گشت دریایی در بوشهر خبرداد و گفت: سه ایستگاه برای گشت دریایی در بوشهر راه‌اندازی شده که در صورت مساعد بودن وضعی جوی گردشگران می‌توانند برای تفریح دریایی از قایق‌های موتوری، لنج و جت‌اسکی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فراهم شدن این امکانات سبب افزایش ماندگاری گردشگران در شهرزیبای بوشهر شده گفت: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم رفاهی و تفریحی در بندر بوشهر مدت اقامت گردشگران نوروزی به بیش از ۳ روز افزایش یافته است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false