×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۸۰ درصد اعتبارات ملی راه‌سازی استان بوشهر تخصیص یافت

سرپرست اداره‌کل راه وشهرسازی استان بوشهر گفت: امسال ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار راهسازی از محل اعتبارات ملی به استان بوشهر ابلاغ شده که ۸۰ درصدآن تخصیص یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، فرزاد رستمی بعدازظهر در نشست با مسئولان شهرستان دشتی، با بیان اینکه طرح‌های راهسازی در شهرستان دشتی مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان دشتی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر است توجه به محورهای مواصلاتی در نقاط روستایی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به محور ناصری به شنبه گفت: از ۴۲ کیلومترمحور ناصری به شنبه تاکنون ۱۰ کیلومترآن  حدفاصل ناصری تا سنا تکمیل شده و۲۲ کیلومتر باقی در قالب دو قطعه ۱۱ کیلومتری اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر با اشاره به تعریض واصلاح محور خورموج به دشت پلنگ بیان کرد: قطعه نخست تعریض واصلاح محور خورموج به دشت پلنگ بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال اجرا شده است

رستمی با بیان اینکه ۲۰میلیارد ریال برای اجرای قطعه سوم تعریض واصلاح جاده ناصری به شنبه اختصاص یافته  گفت: این پروژه نیز درمرحله مناقصه است وبه زودی عملیات اجرایی آن آغازمی‌شود.

وی به راه شنبه به دشت پلنگ پرداخت و گفت: راه شنبه به دشت پلنگ به طول ۲۳ کیلومتر یکی ازپروژه‌های مهم دشتی است که با احداث این راه طول مسیر شنبه به دشت پلنگ بیش از۶۰کیلومترکاهش می‌یابد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای راه شنبه به دشت پلنگ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازاست  گفت: برخی نقاط این مسر صعب‌العبور است که با تتخصیص اعتبار عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی، محور باغان به سرچشمه را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این محوربه طول ۳۱ کیلومتر است گفت: تاکنون  عملیات خاک‌برداری این محور انجام شده در و سه کیلومتر باقی مانده این محورهنوز راه گشایی نشده که در اوائل سال آینده اجرایی می‌شود.

رستمی با بیان اینکه  اجرای این محور توسط سه پیمانکار انجام می‌شود افزود: با تکمیل این طرح  مسیرشهرستان جم به دشتی بیش از۶۰کیلومترکاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ملی با مشارکت جدی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس افزایش یافته گفت: امسال ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار راهسازی از محل اعتبارات ملی به استان بوشهر ابلاغ شده که ۸۰ درصدآن تخصیص یافته است.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false