×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تمام روستاهای عسلویه زمین چمن یا سالن ورزشی دارند

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: تمام روستاهای عسلویه زمین چمن یا سالن ورزشی دارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن اسماعیلی عصر یکشنبه در نشست بررسی وضعیت زیرساخت‌های ورزشی شهرستان عسلویه اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی را به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان داشته‌ایم و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای اینکه جامعه ای پویاو با نشاط داشته باشیم، نیاز است که مردم بتوانند فعالیت‌های ورزشی داشته باشند و ما نیز باید شرایط را برای بهره‌مندی مردم نقاط مختلف از فضاهای ورزشی مناسب فراهم سازیم.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان ساخت: هر چند در گذشته توجه چندانی به وضعیت روستاهای عسلویه صورت نگرفته بود ولی در سال‌های اخیر شاهد اجرای زیرساخت‌های مناسبی در سطح روستاهای شهرستان هستیم.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی روستایی را در سطح شهرستان عسلویه به عنوان یک اولویت در سال جاری در دستور کار خود قرار دادیم و شاهدیم که گام‌های بسیار مهمی در این راستا برداشته شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه هیچ شهرستانی نیست که همه روستاهای آن دارای فضای ورزشی مناسب باشند، افزود: در شهرستان عسلویه با تلاش‌های صورت گرفته همه روستاها دارای زمین چمن فوتسال یا زمین چمن فوتبال و یا سالن ورزشی هستند؛ به جز یک روستا که تا فروردین ۹۴ این روستا نیز صاحب زمین چمن می‌شود.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به روستاها دارد و ما نیز به عنوان نماینده دولت، از همه ظرفیت‌ها برای توسعه روستاها و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز استفاده خواهیم کرد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false