×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۱۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان بوشهر متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: امسال ۱۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان بوشهر متلاشی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ وحید زرین‌کلاه عصر شنبه در نشست کمیته‌های مقابله با عرضه مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته و کشفیات بالایی در استان داریم.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بر فعالیت‌های سوداگران مواد مخدر، اذعان داشت: این موضوع باعث شده است تا مسیر ترانزیت مخدر از استان بوشهر تغییر کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: هر چند در گذشته سوداگران از طریق استان بوشهر اقدام به ترانزیت مواد مخدر می‌کردند ولی با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تغییر این مسیر به استان‌های شرقی و مرکزی هستیم.

وی از اجرای طرح‌های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با دیگر استان‌ها، گفت: هفت عملیات مشترک در این راستا با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر صورت گرفته است.

کشف ۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر

زرین‌کلاه با اشاره به انتخاب استان بوشهر به الگو در اجرای طرح‌های مشترک مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: امسال شاهد افزایش دو برابری مواد مخدر در کشور هستیم که این موضوع بیانگر اقدامات مهم در راستای مقابله با مواد مخدر است.

وی از کشف بیش از چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با تلاش پلیس مباره با مواد مخدر خبرداد و گفت: از این میزان کشفیات ۳.۲ تن در استان بوشهر کشف شده است و مابقی مواد مخدر کشور شده در قالب عملیات‌های مشترک در دیگر استان‌ها بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر از استان‌های پاک کشور در زمینه مصرف مواد مخدر است و در زمینه مصرف مواد مخدر صنعتی نیز از آمار کمتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد.

وی همچنین از انجام ۷۷۸ عملیات طرح پاکسازی در نقاط آلوده در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در قالب این عملیات‌ها ۱۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان بوشهر متلاشی شد.

منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false