×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تیم مذاکره کننده ایران با عزت خواسته‌های ما را به رخ جهان می‌کشد

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در صحنه مذاکره حضور و با عزت خواسته‌های ایران به رخ قدرتمندترین قدرت ظاهری دنیا می‌کشد

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار علی رزمجو صبح جمعه در اولین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران روستای لاور شرقی از توابع بخش مرکزی دشتی اظهار داشت: شهادت عالی ترین و بالاترین مقامی است که نصیب بندگان خاص و خالص پروردگار و دوستان خداوند می شود.

وی افزود: انسان‌ها در مسیر شهادت و در رهگذر شهادت رتبه‌ای والا و مقامی بسیار شایسته پیدا می‌کنند که مورد رحمت و نوازش بی‌منتهای الهی قرار می‌گیرند و شهادت سرمایه‌ای برای حفظ دین، حیثیت اسلام، پیشرفت اهداف و قرآن مجید است.

رزمجو بیان کرد: شهادت نشانه کرامت و شرف انسانیت و سرافرازی انسان‌ها در دنیا و آخرت است و دریچه وصال محبوب و نزدیک‌ترین راه برای ملاقات با خدا طی کردن مسیر شهادت است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/13/4/1618237.jpg

وی بیان کرد: شهدا هدفشان را با آگاهی و شناخت برگزیدند و اصولا در صفحه سفید هستی که حق تعالی بر آن نقاشی می‌کند نقش شهدا پر رنگ‌ترین نقاشی‌ها است و نقشی که شهدا بر صفحه زرین و سفید روزگار دارند، عبرت انگیز است که برای عصر خود و نسل‌های آینده آموزنده است.

سردار رزمجو یادآور شد: شهدا به نقطه‌ای از عرفان رسیدند که به جز خدا ندیده‌اند و جان خویش را در مسیر اصلی خالصانه و صادقانه تقدیم درخت تنومند اسلام کردند.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه، قدرتمندانه و با اقتدار در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است، نشأت گرفته از ارزشهایی است که اقشار مردم در ۳۵ سال گذشته بویژه شهدا و خانواده‌های آنها خلق کردند.

رزمجو با اشاره به اینکه  امروز بحمد الله ایران در صحنه های بین المللی دارای قدرت شکست ناپذیر است، افزود: آمریکا و متحدانشان روزها و هفته ها پشت میز می نشیند و با بکار گیری اندیشمندان بدنبال ایجاد راهکار علیه ایران در فضای جهانی هستند و وقتی به یک راهکار می‌رسند، مقام معظم رهبری با یک سخنرانی تمام تحلیل‌های آنها را برهم می‌زند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/13/4/1618236.jpg

سردار رزمجو اضافه کرد: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در صحنه مذاکره حضور و با عزت خواسته‌های ایران را به رخ قدرتمندترین قدرتهای ظاهری دنیا می‌کشد و مقتدارانه روی اصول ایران می‌ایستد چون پشتوانه آنها عزت و اقتدار است که شهدا و مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن خلق کردند.

وی گفت: ما امروز دارای سامانه پهبادی هستیم که ساعت‌ها بر آسمان خلیج فارس به پرواز در می‌آید و از ناو هواپیمای آمریکا و فرنسه فیلم تهیه می‌کند.

رزمجو افق انقلاب اسلامی را روشن بیان کرد و افزود: آینده انقلاب روشن است و ما یک وظیفه بر عهده داریم و آن هم فرهنگ است که با توجه به فعالیت دشمن در این زمینه، ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

در این مراسم علاوه بر خانواده معظم شهدا و ایثارگان، فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه خورموج و جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز حضور داشتند.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false