×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تمهیدات لازم برای برپایی اردوی راهیان نور استان بوشهر مهیا شود

استاندار بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای برپایی اردوی راهیان نور استان بوشهر مهیا شود تا این برنامه منسجم تر از گذشته برگزار شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان کاروان راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اشتیاق مردم و جوانان برای شرکت در این اردوی معنوی، باید این حرکت فرهنگی به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: کاروان های راهیان نور در کل استان بوشهر مانند سایر استان ها، به مناطق جنگی اعزام می شوند و این برنامه در تمامی ایام سال با  محوریت سپاه امام صادق (ع) استان، برگزار می شود.

استاندار بوشهر اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال، برگزار شده و از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۲ فروردین سال آینده، اردوی دانشجویی نیز برگزار خواهد شد.

سالاری افزود: برنامه راهیان نور دریایی ویژه بوشهر نیز در این مدت انجام خواهد شد که متولی آن سپاه امام صادق (ع) است.

وی تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم بین مسئولان استانی صورت گرفته و تمهیدات لازم برای برپایی اردوهای راهیان نور استان بوشهر مهیا شود تا این اردوها با کمترین مشکل و منسجم‌تر از گذشته برگزار شود.

استاندار بوشهر بیان داشت: برای سه پروژه استخر، اردوگاه سپاه امام صادق(ع) واقع در خان زنیان و پل راهیان نور استان، در سال آینده اعتبار لازم تخصیص داده خواهد شد تا شاهد بهره برداری از این سه طرح در سال آینده باشیم.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false