×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات اتاق بازرگانی بندر بوشهر انجام شد/ اسامی و میزان آراء

این دور از انتخابات که در کنار کاندیدهای مستقل شاهد حضور دو طیف در قالب ائتلاف پیشگامان توسعه اقتصادی بوشهر و ائتلاف منادیان تغییر و توسعه اقتصادی استان بوشهر بود در نهایت با کسب همه ۱۵ کرسی توسط ائتلاف پیشگامان توسعه اقتصادی بوشهر به پایان رسید

به گزارش "چغادک نیوز"، هشتمین دور انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر با مشارکت ۷۱/۶ درصدی فعالان اقتصادی استان برگزار و منتخبین برای یک دوره چهار ساله شناخته شدند.

بر اساس این گزارش ، این دور از انتخابات که در کنار کاندیدهای مستقل شاهد حضور دو طیف در قالب ائتلاف پیشگامان توسعه اقتصادی بوشهر و ائتلاف منادیان تغییر و توسعه اقتصادی استان بوشهر بود در نهایت با کسب همه ۱۵ کرسی توسط ائتلاف پیشگامان توسعه اقتصادی بوشهر به پایان رسید .

در این دوره از انتخابات که با شور و هیجان وصف ناپذیری با حضور ۳۸ کاندیدا روز گذشته از ساعت ۸ بامداد لغایت ۱۹ برگزار گردید ۵۹۰ نفر از واجدین ارائه اراء ۱۵ نفر را برای تصدی مسئولیت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر برای یک دوره چهار ساله انتخاب کردند .

در بخش بازرگانی آقایان خورشید گزدرازی با ۲۷۵ رای ، علی اکبر شریف پور بوشهری با ۲۶۷ رای ،حسین معروف با ۲۶۶ رای ، عبدالرسول ابراهیمی با ۲۱۷ رای و حسین باباخانی با ۱۹۳ رای صاحب بیشترین آراء شد.

در بخش صنعت این عبدالمجید کاردانی بود که با ۲۳۶ رای در جایگاه اول قرار گرفت تا با کمک محمد عبادی با ۲۳۵ رای ، مرتضی کاظمی که همزمان در این روز عنوان شهروند افتخاری بوشهر نیز توسط برگزارکنندگان روز بوشهر کسب کند با ۲۱۶ رای ، امیر شهریاری با ۱۹۹ رای و سید حسین فرحی با ۱۸۱ رای بتواند از رای تجار و صنعتکاران بوشهری در اتاق برای یک دوره چهار ساله حمایت و صیانت کند.

در بخش کشاورزی بیشترین آراء به مختار قاسمی با ۳۲۸ رای رسید تا همکارانی به نام مجید مرندی با ۲۰۸ رای و علی محمد صمیمی با ۲۰۵ رای را در این دوره با خود همراه سازد.

در بخش معدن سیروس دهقانی که به نظر می رسد در این جایگاه سال هاست تثبیت شده است با ۲۵۹ رای اول شد تا در کنار خود حسین حیدری را با ۲۳۸ رای برای چهار سال دیگر ببند.

این افراد که شاکله کنونی اطاق بارگانی بوشهر هستند در حالی با اعتماد تجار ، صنعت کاران و فعالان دیگر حوزه های اقتصادی  بوشهر برای یک دوره چهار ساله انتخاب می شوند که با توجه به تجارب خود در این حوزه انتظار می رود که در راستای منافع توسعه استان نقش بی بدیلی در این عرصه در ابعاد محلی ، منطقه ای و ملی با نگاه به حمایت از تولیدات بوشهر داشته باشند.

 

ائتلاف پیشگامان توسعه اقتصادی استان بوشهر

 

 

    ائتلاف منادیان تغییر و توسعه اقتصادی استان بوشهر
 

ائتلافی از جنس تغییر در راستای توسعه اقتصادی استان
 
منبع :سوک

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false