×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش رشته های کارشناسی ارشد دردانشگاه پیام نور بوشهر در دستورکاراست

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: با توجه به این که این دانشگاه از استادان، اعضای هیات علمی و دانشجویان مستعد وخلاقی بهره مند است در تلاشیم که درسال آینده تحصیلی رشته های کارشناسی ارشد را در مرکز این استان و چند شهرستان افزایش دهیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، اسحاق جلالیان روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین ارتباط سعی داریم درکنار افزایش امکانات، زیرساخت های کارگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی و فضای فیزیکی، عضو هیات علمی را افزایش تا بتوانیم مجوزهای لازم برای جذب کارشناسی ارشد را اخذ کنیم.

وی اضافه کرد: جذب استادان موردنیاز درمقطع کارشناسی، ارشد و دکترا نیز در برنامه های کاری قرار گرفته است.

جلالیان افزود: دستاوردهایی که دانشگاه پیام نور استان بوشهر دریکی دوسال اخیر داشته نشان می دهد که در حوزه پژوهش، آموزش، عمران و مباحث مالی و اداری برنامه ریزی و فعالیت های خوبی درسال آینده داشته باشیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر ادامه داد: این برنامه ریزی ها براساس توانمندی ها و نقاط قوت و اگر نقاط ضعفی نیز وجود دارد آن را تقویت خواهیم کرد، مدنظر است تا بتوانیم به دستاوردهای بیشتری نسبت به سال های قبل دست یابیم.

وی اظهارکرد: دانشگاه پیام نور گناوه جزو سه دانشگاه بزرگ استان بوشهر و دارای ظرفیت های خوبی است که شرایط ایجاد و راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد را دارد اما برای محقق شدن آن نیاز به یکسری پیگیری ها و نیازها دارد که دردیت اجراست.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشگاه گناوه علاوه بر بهره مندی از جمعیت، امکانات و خدمات رفاهی مناسب از شرایط اقتصادی مطلوبی برخوردار است و این عوامل نقشی مهم در تمایل دانشجویان استانهای کشور به تحصیل در این دانشگاه دارد.

جلالیان افزود: یکی از شرایط دایرشدن کارشناسی ارشد و افزایش آن اخذ مجوز و منوط به داشتن دو عضو هیات علمی مقطع دکترا در هر مرکز و واحد دانشگاهی است که دراین ارتباط نامه نگاری و رایزنی برای محقق شدن این امر در شهرستان گناوه شده که نتایج آن اعلام خواهدشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه در پوشش خبری برنامه ها و مناسبت های دانشگاه قدردانی کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false