×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
عملیات اجرایی سد باغان و سد دشت پلنگ سال آینده آغاز می‌شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی سد باغان و دشت پلنگ سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی صبح شنبه در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایری بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: امسال وضعیت بودجه‌ای شهرستان دشتی نسبت به سال قبل بهتر شده است.

وی افزود: با تعامل و همدلی خوبی که وجود دارد شاهد ایجاد زیرساخت‌های مهم در سطح شهرستان بوده‌ایم که نیاز مبرم دشتی بوده است.

پور فاطمی از آغاز عملیات اجرایی سد باغان و دشت پلنگ خبر داد و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سال آینده عملیات اجرایی سد باغان و دشت پلنگ آغاز خواهد شد که تحول خوبی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/28/4/1605913.jpg

وی همچنین از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای بخشودگی هزینه های مصرفی آب و برق مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون هزینه‌های ۹ ماهه مصرفی محاسبه شده است.

پور فاطمی خاطرنشان کرد: به زودی عملیات اجرایی تعریض محور خورموج لاور شرقی آغاز خواهد شد و در همین راستا اخیرا نیز ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است، گفت: دولت تدبیر و امید توجه خوبی به پروژه عمرانی داشته و تاکنون بیش از ۷۵ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

عملیات اجرایی راه دسترسی کشتو و بشک دشتی آغاز شد

عملیات اجرایی راه دسترسی به روستاهای کشتو و بشک از توابع بخش شنبه و طسوج با حضور فرماندار دشتی و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی صبح شنبه در آغاز عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در سطح روستاهای شهرستان اتفاق افتاده که از حمایت‌های فرماندار دشتی و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/28/4/1605912.jpg

سید اصغر صالحی افزود: احداث این راه یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم این دو روستا بوده که با عنایت ویژه فرماندار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان این امر مهم محقق شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد ریال هزینه خواهد شد که محل تامین اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان بوده است.

صالحی تصریح کرد: طول این پروژه یک‌هزار و ۳۰۰ متر و عرض آن نیز هشت متر خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی تصریح کرد: علاوه بر احداث راه دسترسی بشک کشتو یک دهانه پل نیز ساخته می‌شود تا مردم در فصل بارندگی با مشکل مواجه نشوند.  

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false