درگیری لفظی دو عضو شورا به دلیل دفاع از وزیر بهداشت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درگیری لفظی دو عضو شورا به دلیل دفاع از وزیر بهداشت

به گزارش چغادک نیوز، صحبت‌های روز گذشته سعید نمکی وزیر بهداشت مبنی بر اینکه «مرا وزیر مرده‌شورخانه بدانید» با واکنش‌هایی در صحن امروز شورای شهر همراه شد.

ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران از وزیر بهداشت خواست که از کارکنان بهشت‌زهرا (س) عذرخواهی کند.

ناهید خداکرمی درباره این موضوع گفت: ضمن دلجویی از کارکنان بهشت‌زهرا (س) باید نیز به این مسأله واقف باشیم که سعید نمکی در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کند که نه امکانات لازم برای واردات واکسن را دارد و نه منابع مورد اعتماد و ارز کافی برای این مسألهو مدیریت کرونا وجود دارد.

وی گفت: وزیر بهداشت هر روز با از دست دادن تعداد زیادی از کادر درمان مواجه است و برای خرید و واردات واکسن هم تا حدودی دستش بسته است و طبیعی بوده که در این شرایط بار کلمات خود را حفظ نکند بنابراین من به عنوان عضو شورای شهر درباره این قضیه عذرخواهی می‌کنم.

در ادامه ابراهیم امینی با انتقاد به خداکرمی گفت: شما چرا عذرخواهی می‌کنید وزیر بهداشت باید عذرخواهی کند شما حق تذکر و عملکرد مدیریت شهری را دارید و نمی‌توانید بابت عملکرد دیگر مسؤولین عذرخواهی کنید.

خداکرمی که تمایل به ادامه صحبت در مورد این موضوع داشت هنگام صحبت کردن ابراهیم امینی دستور قطع میکروفونش را داد و از حجت نظری خواست تذکرش را بیان کند که البته نظری گفت صحبت‌های من هم در این مورد است و اگر قرار است به من هم تذکر داده شود اصلا آن را مطرح نکنم.البته این درگیری لفظی سرانجام با عذرخواهی امینی از خداکرمی پایان یافت./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false