دهمین دوره ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دهمین دوره ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، سرهنگ نصرالله غزنوی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با تبریک میلاد امام جواد (ع) اظهار داشت: برای دهمین سال برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر را در ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد.

دبیر ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر افزود: این توفیق است که پس از یک دهه این برنامه به قوت خود برگزار می‌شود و با وجود اینکه سال گذشته نیز ویروس کرونا در جامعه شیوع پیدا کرده بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته این برنامه به شکل جدیدی برگزار و از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش شد.

وی خادمی قرآن را یک توفیق دانست و گفت: برای همه اعضای ترتیل خوانی که در این یک دهه جهت برگزاری این برنامه تلاش و کوشش کردند این خدمت یک توفیق است و امسال نیز بنا است برای دهمین سال پیاپی برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شود.

غزنوی با گرامیداشت زنده یاد محمود صادقی از اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: ایشان در طول ۹ سال اخیر از اعضای فعال ستاد بود و خدمات شایسته ای زیر سایه قرآن انجام داد که یکی از مهمترین آن برگزاری نمایشگاه عکس ترتیل خوانی نوای ملکوت بود. اکنون از این هنرمند تصاویر زیبایی به یادگار ثبت شده است.

دبیر ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر از برگزاری مراسمی برای پاسداشت خدمات عبدالله زاده پیشکسوت و استاد قرآنی خبر داد و گفت: این مراسم طبق برنامه ریزی به عمل آمده در ۱۶ اسفند ماه سال جاری در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست با تبریک اعیاد ماه رجب از آمادگی صدا و سیما برای پوشش برنامه‌ها خبر داد و گفت: طبق سنت گذشته برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر تجلیل از بزرگان را کار شایسته عنوان کرد و گفت: پاسداشت و تجلیل سنت حسنه‌ای است که باید در جامعه نهادینه شود./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false