فعالیت احزاب سیاسی در استان بوشهر گسترش می‌یابد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت احزاب سیاسی در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش چغادک نیوز، خسرو دهقانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز اولیه تأسیس یک حزب استانی و مجوز شعبه استانی یک حزب سراسری در استان بوشهر صادر شده است.

وی با اشاره به تأیید درخواست تأسیس یک حزب جدید در استان بوشهر در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی وزارت کشور افزود: این حزب می‌تواند اقدام به عضوگیری کند.

دهقانی ادامه داد: این حزب برای دریافت پروانه فعالیت نهایی باید هیئت مؤسس حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ صدور مجوز تأسیس، نسبت به برگزاری مجمع عمومی و تصویب مرامنامه و اساسنامه مطابق مفاد قانون و همچنین انتخاب شورای مرکزی و بازرسان اقدام کند.

وی اضافه کرد: این حزب باید اسناد تأسیس دفاتر رسمی را حداقل در یک سوم شهرستان‌های استان ارائه کرده و مدارک را برای تأیید پروانه تأسیس حزب به کمیسیون مجدداً ارجاع شود و پس از طی این فرآیندها پروانه تأسیس حزب از سوی کمیسیون ماده ۱۰ صادر خواهد شد.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر از صدور مجوز برای یک شعبه حزب سراسری در استان خبر داد و گفت: در جلسه کمیسیون ماده کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب همچنین مجوز شعبه استانی یک حزب سراسری در استان بوشهر مورد تأیید قرار گرفته است./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false