×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اهدای ۲۲ تبلت با اقدام معلم نیک اندیش دیری

به گزارش چغادک نیوز، احمد عبدالله‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مریم ابراهیمی فرهنگی نیک اندیش دیری با اهدا ۲۲ تبلت به دانش آموزان نیازمند لبخند رضایت را به لبهای آنان نشاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: شرایط تحصیلی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بوده و با مشارکت و همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف فرهنگیان و خیرین و مردم توانستیم برخی از موانع تحصیل دانش آموزان را برطرف کنیم.

وی گفت: مریم ابراهیمی از جمله فرهنگیانی است که با دستان سخاوتمند خود در این روزهای سخت  اقتصادی با همت و ایثار توانست ۲۲ تبلت را به دانش آموزان نیازمند هدیه کند.

عبدالله‌زاده افزود: معلمانی در بین ما وجود دارند که با حقوق و دستمزد اندک برای دانش آموزان تبلت یا گوشی هوشمند خریداری و هدیه کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر خاطرنشان کرد: چنین معلمانی که رفتار ایثار و خود گذشتگی را نشان می‌دهند در واقع تعبیری زیبا از رفتار و خود گذشتگی بسیاری از انسانهای نیک اندیش است.

عبدالله‌زاده افزود: مدرسه مکانی برای یادگیری همدلی و نوع دوستی است و معلمان با همدلی و فداکاری خود می‌توانند آینده‌ای زیبا را برای دانش آموزان بسازند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false