×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اردوی یک روزه گروه جهادی ایثارگران بدون مرزاستان بوشهر در روستای بنه جابری

به گزارش چغادک نیوز: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی وانقلابی ،گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در اقدامی مشترک با کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر به روستای بنه جابری یکی از روستاهای هدف برای انجام امورات جهادی گروه در استان عزیمت وضمن توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان از نزدیک برخی از مسائل ومشکلات روستا را جهت انعکاس به مسئولان مورد بررسی قرار داده است.

لازم به ذکر است؛ روستای بنه جابری از توابع بخش مرکزی دشتستان درپانزده کیلومتری جاده برازجان به دالکی واقع گردیده و دارای چهل خانوار وبیش از یکصد نفر جمعیت می باشد.

هرچند که اخیرا با همت مسئولان مشکل آب این روستا مرتفع شده است، اما مردم روستا همچنان دارای مشکلات عدیده ای بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان می باشد.

اهم مشکلاتی که توسط اهالی مطرح شده است بدین شرح می باشد.

۱_نداشتن طرح هادی و آسفالت کوچه ها۲_خانه بهداشت۳_سریع درتکمیل وتجهیزمدرسه یک کلاسه روستا۴_ترمیم پل منتهی به گلزار تنها شهید روستا که در سیل اخیر آسیب دیده۵_احداث سیل بند و اصلاح مسیر روان آبهای بالادست روستا که در بارندگی اخیر منجر به آسیب به جاده شده ودر بارندگی های شدید مردم روستا را با مخاطرات جدی روبرو می نماید.۶رفع اختلال در ارتباطات اینترنت روستا،۷_نداشتن امام جماعت تنها مسجد روستا جهت ادای فریضه نماز وانجام کارهای فرهنگی،۸_تکمیل پارک وزمین بازی کودکان.

گفتنی است؛ در این سفر یک روزه اقداماتی از قبیل، توزیع لوازم التحریر و بسته های شیرینی وشکلات میان دانش آموزان، تجلیل از معلم زحمتکش مدرسه، سرکشی از یک خانواده نیازمند، حضور در گلزار مطهر تنها شهید روستا وادای احترام به مقام شامخ این شهید، طرح مسابقه فرهنگی بین دانش آموزان با این موضوع که وظیفه مردم ومسئولان در مکتب شهید سلیمانی چگونه می باشد و بررسی مسائل ومشکلات اهالی روستا جهت مطالبه و انعکاس به مسئولان انجام گردید.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false