فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از خانواده شهدای “ناو کنارک” تجلیل کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از خانواده شهدای “ناو کنارک” تجلیل کرد

به گزارش چغادک نیوز، ناخدا یکم احسان نصیری صبح امروز در دیدار با ۲ تن از خانواده شهدای ناو کنارک، با اشاره به حادثه شناور ناو پشتیبانی کنارک و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی اظهار داشت: رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای والامقام در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تأکید بر ادامه راه و مسیر شهدای گرانقدر، توجه به مطالبات خانواده شهدا را مورد اشاره قرار داد.

در این دیدار پس از سخنان خانواده شهیدان سید منصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر مشکلات خانواده‌های شهدا را مورد توجه قرار و قول داد که مشکلات آنان در اسرع وقت برطرف شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ارزش پدر، مادر، همسر و وابستگان شهدا که صبر کردند و این مصائب سنگین را تحمل کردند خیلی بالا است و در این راستا جایگاه خانواده معظم شهدا در نزد پروردگار کمتر از مقام شهدا نیست.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی با بیان اینکه شهید نزد پروردگار متعال از نعمات فراوانی بهره‌مند است گفت: خانواده شهدا غم دوری شهید و مشکلات دیگر را تحمل و در این راه صبر و حوصله می‌کنند.

وی نقش شهدای رمضان را در افزایش قدرت دفاعی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: این شهدای جلیل‌القدر در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کرده‌اند و سبب افزایش عزت و قدرت نظام در دفاع از مرزهای آبی شده‌اند که این خود سبب ایجاد قدرت بازدارندگی بیشتر می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر بیان کرد: قدرت بازدارندگی سبب می‌شود که هر قدرت و کشوری که فکر حمله به کشورمان را در سر می‌پروراند وادار به محاسبه کند که همین موضوع سبب می‌شود که به خود اجازه جسارت به کشورمان را ندهد.

وی خاطر نشان کرد: شهدای رمضان در همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی سهیم هستند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در این دیدار تابلو فرش منقش به تصویر شهدای کنارک را به خانواده‌های شهدای رمضان شهیدان سید منصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی تقدیم کرد./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false