تلاش مجلس برای تامین و تصویب بودجه پروژه‌های نیروگاه اتمی بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تلاش مجلس برای تامین و تصویب بودجه پروژه‌های نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، فریدون عباسی شامگاه جمعه در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با امام جمعه بوشهربا اشاره به سفر دو روزه اعضای این کمیسیون و بازدید از پایانه صادراتی خارگ، میدان نفتی فروزان، نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در سفر بعدی اعضای کمیسیون انرژی مجلس از ظرفیت‌های  منطقه پارس جنوبی بازدید می‌کنند.

 رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف این سفر گفت: بررسی و آشنایی با مشکلات صنایع، ارتباط با مردم پیرامون ظرفیت‌های مرتبط با کمیسیون انرژی مجلس  از اهداف این سفرها است.

وی با بیان اینکه وزیر نفت از برنامه‌های کمیسیون انرژی مجلس راضی است گفت:  تلاش می‌شود تا پایان عمر دولت با تعامل و همکاری، مشکلات اقتصادی جامعه بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شود.

عباسی از تشکیل کمیته‌های تخصصی در کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: کمیته‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، هسته‌ای، برق، آب و دیگر انرژی‌ها در کمیسیون انرژی مجلس تشکیل شده و به عنوان اتاق فکر نمایندگان است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه همکاری با مسؤولان و مردم استان بوشهر برای تحقق مطالبات آنها دارد را ابراز داشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تلاش می‌شود بودجه پروژه‌های نیروگاه اتمی بوشهر برای حل مشکلات این پروژه‌ها تامین و تصویب شود.

وی ادامه داد: در کمیسیون انرژی مجلس مرزبندی بین دولت و مجلس وجود ندارد و در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نقطه نظرات مسؤولان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی که به نفع کشور رقم بخورد مورد توجه قرار می‌گیرد./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false