×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تشکل‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ۱۴میلیارد ریال بسته معیشتی توزیع کردند

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح امروز در نشست تشکل‌های شاخص استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی برای کنترل و مدیریت بیماری  و ویروس کرونا اظهار داشت: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهشی شدن بیماران کرونایی در استان بوشهر داشته که کاهش بیماران و فوتی‌های کرونایی موید این ادعا است.

وی، با بیان اینکه “این طرح دارای ۴ مرحله شناسایی، ره‌گیری، مراقبت در منزل، نظارت و حمایت از بیماران کرونایی است” گفت: گفتمان‌سازی عمومی این طرح بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است که روحانیون مستقر، تشکل‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی در این عرصه تلاش می‌‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تشکیل ۲۱۲ گروه و تیم گفتمان‌سازی طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: کمک‌های مومنانه و مواسات اجتماعی یکی از برنامه‌های مهم این گروه‌ها است که این برنامه‌های مسجدمحور با همکاری گروه‌های مردمی و خیران اجرا می‌شود.

طاهری با اشاره به رسیدگی به بیماران کرونایی در قرنطینه تصریح کرد: در این راستا تشکل‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ۱۴ میلیارد ریال بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع کردند.

وی، پرداخت اجاره بهای منازل و هزینه اسکان خانواده‌های کم بضاعت آسیب دیده از کرونا را از دیگر برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی در مدت ۴ ماه از آذرماه اجرایی شده که نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان بوشهر داشته است./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false