هزار و ۵۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج در استان برگزار می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هزار و ۵۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج در استان برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالرضا دشتی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بوشهربه مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت : برنامه های هفته بسیج روز جمعه ۳۰ آبان با پخش زنده دعای ندبه و سخنرانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر آغاز می‎شود و در روز یکشنبه دوم آذرماه افتتاح پروژه‌‏های عمرانی در شهرستان دشتستان و دوشنبه رونمایی از سرود، تئاتر و نماهنگ با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از هنرمندان بسیجی از دیگر برنامه‎‌های بزرگداشت هفته بسیج استان بوشهر است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری هزار و ۵۵۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان خبر داد و افزود: از دیگر برنامه های این هفته نیزآغاز عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر، برگزاری رزمایش کمک مومنانه در مصلی نماز جمعه بوشهر، اختتامیه مسابقه  نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر و نشست هم اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه با حضور مجمع نمایندگان استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۶ میلیارد تومان کمک های مومنانه به نیازمندان اهداء شده است، عنوان کرد: در هفته بسیج نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزارتومان و در مجموع به ارزش ۱۲ میلیارد تومان به خانواده‌‏های نیازمند اهدا می‎‏شود.

دشتی با اشاره به افتتاح ۶۳۹پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج گفت: این پروژه‌ها به ارزش ۳۳میلیارد تومان در تمام نقاط استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود.

سرهنگ عبدارضا دشتی بیان کرد: در ارتباط با سخنرانی رهبر انقلاب در پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان مقرر بود تمام بسیجیان کشور به صورت حضوری و غیرحضوری فرمایش‏های رهبر معظم انقلاب را گوش فرا دهند که بدلیل محدودیت‏های کرونایی برنامه حضوری لغو شده و سهم استان بوشهر از این طرح ۳۱۰ هزار نفر بود که ۲۷۰ هزار نفر آن حضوری و ۴۰ هزار نفر نیز غیرحضوری پیش بینی شده بود که با توجه به محدودیت‏ها به صورت غیرحضوری اجرا می‎شود.

وی افزود: برای مشارکت در این طرح کد تعریف شده برای بسیجیان بوشهری ۱۸ می باشد  که باید در روز سخنرانی آن را به سامانه پیامکی ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ ارسال کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در قالب طرحی نیز با هدف کمک به روند درمان بیماران کرونایی تیم‏ های ۱۵ نفره متشکل از یک پزشک، چهار پرستار و ۱۰ نیروی بسیجی به بیماران کرونایی کمک می‎کنند و نیروهای بسیجی برای تامین مایحتاج و انجام کارهای بیرونی به بیماران کرونایی کمک می‎کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false