×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معاون سازمان پدافند غیرعامل: توسعه زیرساخت‌ها در اولویت است/ ضروت مصون‌سازی نقاط حساس استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛ مسعود مینوئیان ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌‌های انجام شده در توسعه زیرساخت‌ها در عرصه پدافند غیرعامل اظهار داشت: در این عرصه همه سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح مکمل یکدیگر هستند.

وی، با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل در پیشگیری از خطرات افزود: پدافند غیرعامل در مصون نگه‌داشتن نقاط حساس و مردم در برابر خطرات و بلایا به ویژه ترفندهای دشمنان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

معاون طرح‌ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور استان بوشهر را نقاط مهم و حساس دانست و تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان بوشهر در اولویت قرار دارد که طرح‌های مهمی اجرا شده است.

مینوئیان با اشاره به اجرای رزمایش‌های پدافند غیرعامل در استان‌ها خاطر نشان کرد: در شرایط کرونایی رزمایش و تمرین‌های پدافند غیرعامل به صورت دور میزی برگزار می‌شود که امسال این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی، پیشگیری از عوامل و اساس پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: اگر پیشگیری‌های لازم در بخش‌های گوناگون انجام شود، در مواقع بروز حوادث مشکلات بسیار کاهش می‌یابد.

معاون طرح‌ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور مصون‌سازی نقاط حساس استان بوشهر را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر از نقاط مهم مانند پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، بنادر، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی برخوردار است که توسعه زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

مینوئیان از تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: در این راستا برای مراکز استان‌ها طرح جامع پدافند غیرعامل تهیه و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در ۱۸ استان تصویب و نهایی شده است گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در ۵۲ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر تدوین و عملیاتی می‌شود.

 

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false