شرایط کرونایی آموزش دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر را سخت کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شرایط کرونایی آموزش دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر را سخت کرد

به گزارش چغادک نیوز؛ نصراله نوروزی صبح شنبه در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به جز فرایند آموزشی به مشاور، توانبخش و مددکار نیز نیاز دارند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر تصریح کرد: بیشتر دانش‌آموزان مخاطب آموزش و پرورش استثنایی با توجه شرایط از خدمات لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: استان بوشهر در سال جاری حدود هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استثنایی با معلولیت‌های هفت‌گانه دارد که از این تعداد ۷۱۲ دانش‌آموز پسر و ۴۲۴ دانش‌آموز آن نیز دختر است.

نوروزی بابیان اینکه شرایط کرونایی حاضر کار آموزش دانش‌آموزان استثنایی سخت کرده است یادآور شد: فعالیت‌های مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان همانند دیگر نهادهای آموزشی و پرورشی در سامانه شاد انجام می‌شود.

وی شرایط آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را خاص دانست و افزود: آموزش این گروه از دانش‌آموزان بیشتر به صورت حضوری مدنظر است تا روند تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال روبرو نشود

نوروزی بابیان اینکه بستر شاد یک ظرفیت بالقوه برای دانش‌آموزان است تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دانش‌آموزان نمی‌توانند از وسایل ارتباطی مجازی استفاده کنند عدالت آموزشی حکم می‌کند آموزش به شیوه‌های دیگر با در دستور کار قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتی است و والدین باید به عنوان همیار معلم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و از آموزش دانش‌آموزان و هدایت آن‌ها در فضای مجازی غافل نشوند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false