وعده افتتاح بیمارستان هسته‌ای محقق نشد/ بوشهری‌ها منتظر باشند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وعده افتتاح بیمارستان هسته‌ای محقق نشد/ بوشهری‌ها منتظر باشند

به گزارش چغادک نیوز ، استان بوشهر در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی با کمبودهای بسیار زیادی روبرو است و در ایام شیوع کرونا این ضعف زیرساختی بیش از پیش نمایان شده است.

در شرایطی که پیش‌بینی شده بود که پاییز سختی را به خاطر همزمانی شیوع کرونا و بیمارهای فصل پاییز داشته باشیم، انتظار می‌رفت طی زمانی که تا پاییز باقی مانده بود، مسئولان استان بوشهر عزمی جدی برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی در این ایام داشته باشد.

ظرفیت بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بوشهر خصوصاً بخش‌های کرونایی در حال تکمیل است و ممکن است در روزهای آینده شاهد سرریز بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر باشیم.

بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر که در ابتدا تحت عنوان اورژانس هسته‌ای آغاز شده بود، در مراحل انتهایی کار است و ماه‌ها است که مسئولان وعده می‌دادند مهرماه این بیمارستان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وعده افتتاح در مهرماه محقق نشد

استاندار بوشهر تیرماه امسال در نشست ستاد کرونا با تاکید بر تسریع در تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر گفته بود: این بیمارستان و اورژانس ۱۱۰ تختی نقش مهمی در افزایش ظرفیت‌های درمانی بوشهر دارد که تکمیل آن در اولویت است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: این مرکز درمانی ۱۱۰ تختی تا مهرماه امسال افتتاح و وارد چرخه درمان می‌شود.

در حالی این وعده از سوی استاندار بوشهر بیان شده بود که اکنون در آخرین روز از مهرماه این بیمارستان افتتاح نشده است و هنوز مراحل ساختمانی آن ادامه دارد و در مرحله رنگ‌آمیزی است.

حال بار دیگر استاندار بوشهر وعده افتتاح این بیمارستان را در آبان‌ماه داده است و امیدواریم این بار شاهد تحقق این وعده باشیم چراکه این بیمارستان کمک خوبی در این روزهای سخت خواهد بود.

بیمارستان هسته‌ای آبان‌ماه افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر در حاشیه نشست ستاد کرونا در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: در ابتدا این طرح تحت عنوان اورژانس هسته‌ای آغاز شد ولی سپس برای ارائه خدمات بیشتر تبدیل به بیمارستان هسته‌ای شد.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه این بیمارستان تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است، اضافه کرد: ساختمان این بیمارستان تکمیل شده است و در طبقه بالا عملیات تمیزکاری و رنگ‌آمیزی در دست اجرا است که گروه‌هایی برای تسریع در کار اضافه شده است.

وی از تزریق ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه مشکلی از نظر مالی ندارد و اعتبارات تأمین شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به نیاز بیمارستان شهدای ‌هسته‌ای به نصب تجهیزات بیمارستانی و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خاطرنشان کرد: تا دو هفته دیگر طبقه بالای بیمارستان کامل می‌شود و طبقه پایین این بیمارستان نیز در آبان‌ماه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این پروژه در آبان‌ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد، افزود: امیدواریم با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان انرژی اتمی شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

انتظار می‌رود مسئولان در این شرایط سخت کرونایی، تلاش بیشتری برای تکمیل طرح‌های حوزه سلامت داشته باشند چراکه جان مردم به این پروژه‌ها وابسته است.

مردم استان بوشهر فعلاً باید همچنان منتظر باشند تا وعده مسئولان برای افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در آبان‌ماه محقق شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false