مقابله با صید ترال توسط نیروی دریایی سپاه/ کشف گسترده سوخت قاچاق | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مقابله با صید ترال توسط نیروی دریایی سپاه/ کشف گسترده سوخت قاچاق

به گزارش چغادک نیوز، سردار رمضان زیراهی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و در حال حاضر در اوج عزت و اقتدار است و آمادگی بالای اطلاعاتی و عملیاتی دارد.

وی با اشاره به رصد تحرکات دشمنان در خلیج فارس خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه در بعد تجهیزات و نیروی انسانی به دستاوردهای خوبی دست یافته است و همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پهبادهای شناسایی و تهاجمی به عنوان بخشی از دستاوردهای این نیرو اشاره کرد و ادامه داد: شناور اقیانوس‌پیما نیز به زودی در آب‌های آزاد به ناوگان نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود.

مقابله با قاچاق

وی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه علاوه بر مأموریت‌های خود در عرصه دفاعی، در حوزه‌های دیگری همچون مقابله با قاچاق سوخت و مواد مخدر و مقابله با صید غیرمجاز نیز تلاش و برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

سردار زیراهی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما مقابله با صید غیرمجاز ترال است که طی شش ماه نخست امسال دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم آبزیان صید شده به روش ترال کشف و با متخلفان برخورد شد.

وی از کشف ۱.۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: طی این مدت بیش از ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف شده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false