×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگشت بودجه ۵میلیاردی عمرانی بوشهر به کشور/ شهرداری عرضه نداشت آن را خرج نماید

به گزارش چغادک نیوز:  کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهرطی نطقی ۳۰ دقیقه ای در جلسه انتخاب شهردار بوشهر که به عنوان یکی از گزینه های تصدی این پست معرفی شده بود ضمن انتقاد شدید از وضعیت موجود شهرداری و شورا به ارائه برنامه های خود در حوزه های مختلف شهری پرداخت.

کیوان هاشم زاده با اعلام این خبر که در هفته آینده حدود ۵ میلیارد تومان از بودجه عمرانی شهرداری بوشهر به کشور برگشت خواهد خورد، اظهار داشت: این امر ناشی از آن است که شهرداری بوشهر عرضه نداشته است آن بودجه را خرج شهر نماید، آن وقت همگان می گویند پولی برای انجام کار وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با کنایه از اینکه این کارها را باید چه کسی پیگری نماید، افزود: این نشان از ضعف حوزه اجرایی شهرداری بوشهر می باشد؛ چرا ذیحساب آنقدر توان و ارتباط کافی با مسئولان را نداشته است که از این امر جلوگیری کند؟ چرا باید این بودجه برگشت داده شود؟.

وی کل بودجه عمرانی از محل تملک دارایی را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بودجه بسیار کم می باشد و بودجه یک روستای کوچک به تناسب جمعیت آن از بودجه ما بیشتر است که یکی از دردهای  ما بشمار می رود.

این عضو شورای شهر به اجرای ناتمام طرح های مختلف و همچنین ضعف در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس توافق به عمل آمده و پس از انجام مطالعه و هزینه کرد لازم، قرار بر این شد ۱۵۷ هکتار جنگل در جنوب شهر بوشهر توسط نیروگاه اتمی بوشهر احداث شود ولی متاسفانه در این خصوص پیگیری صورت نگرفته است.

هاشم زاده با اعتراف به اینکه ما افرادی که قصد سرمایه گذاری در این شهر داشته اند را فراری داده ایم، عنوان کرد: من سراپا جگرم، من جرات دارم و می توانم شهر را مدیریت نموده و بودجه بسیاری را جذب شهر نمایم، چرا که هیچ جیبی را برای خودم ندوخته ام  و باید صادقانه اعلام نمایم نوکری مردم التماس ندارد و به هیچ یکی از همکارانم در شورا هم جهت رای دادن به من جهت تصدی پست شهرداری التماس نکرده ام ./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false