دیدار استاندار بوشهر با خانواده فرهنگی و معلم شهید ماهینی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار استاندار بوشهر با خانواده فرهنگی و معلم شهید ماهینی

همزمان با آغازین روز بزرگداشت هفته مقام معلم مصطفی سالاری استاندار بوشهر شنبه شب با خانواده فرهنگی و معلم شهید علیرضا ماهینی دیدار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،استاندار بوشهر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تبریک به مناسبت آغاز هفته معلم گفت: شهیدان فرهنگی از جمله شهید مطهری که به حق الگو و اسوه معلمان و مظهر هم آرایی علم و دین در عصر حاضر است با اندیشه های تابناک شان در معرفت و انسان شناسی صحه گذاشتند.

مصطفی سالاری افزود: معلمان نقش مهمی درهدایت جامعه به سوی کمال دارند کما این که شهیدعلیرضا ماهینی نیز به عنوان یک چهره تاثیر گذار در کسوت معلمی بدلیل تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی، وظیفه خود را در عرصه دفاع مهم تر دانست و دراین راه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی یادآورشد: شهید ماهینی نه تنها شمع وجودش برای پرورش نسل آینده کشور نورافشانی کرد بلکه با نثار خون خود جامعه را پرفروغ کرد که تا ابد تششع این نور جامعه را در برمی گیرد.

سالاری اضافه کرد: معلمان با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خویش به پرورش نسل آینده ساز و متدین می اندیشند و در مدرسه عشق با شمع وجود خود برای هدایت و رشد فرزندان این مرز و بوم نورافشانی می کنند.

وی که در خانواده شهیدان علیرضا و ابراهیم ماهینی سخن می گفت اضافه کرد: خوشحالم در جمع خانواده ای هستم که دو شهید معلم و فرهنگی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

استاندار بوشهر همچنین در دیدار با پیشکسوت فرهنگی و پدر شهید عباس پوربهی با بیان اینکه شهدا مسیر شهادت را با علم و آگاهی انتخاب کردند گفت: حضور خانواده های شهدا در تمامی عرصه ها وصحنه ها برای همه مردم به ویژه مسوولان الگو و اسوه است.

سالاری خطاب به خانواده این شهید والا مقام افزود: شما عزیزان، فرزندان پاکی را پرورش دادید و مدال افتخار شهادت این جوانان برومند بر گردنتان آویخته است.

دراین دیدار که معاون و مدیران ستادی استانداری بوشهر و مدیرکل بنیاد شهید حضور داشتند استاندار بوشهر به رسم یادبود هدایایی به خانواده شهدا اهدا کرد و خانواده شهیدان ماهینی و پوربهی از توجه استاندار بوشهر به خانواده شهدا و معلمان قدردانی کردند.ک/۲

 

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false