بوشهر با چهل میلیون تومان قهرمان جهان می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بوشهر با چهل میلیون تومان قهرمان جهان می شود

حمید اسکندری یکی از نام آورترین کونگ فوکاران استان بوشهربا انتقاد شدید از مسئولین و عدم وجود اسپانسر گفت : اگر شرایط محیا شود و تیم ملی ایران در قالب تیم بوشهر در۱۰ وزن به مسابقات عازم شود و اسپانسر فقط با هزینه ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان از ما حمایت کند بنده تضمین می دهم تیم بوشهر قهرمان جهان خواهد شد.

 مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بوشهر  در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: در حال حاظر در باشگاه مرکزی خلیج فارس استان که خودم راه اندازی نموده ام مشغولم که ۳ شعبه در بوشهر،۱ شعبه در اهرم، ۱ شعبه در افغانستان و ۱ شعبه نیز در کشور آلمان با نام خلیج فارس دارد و قریب به ۵۰۰ هنرجو در این شعبات مشغول به ورزش هستند.

حمید اسکندری ضافه کرد: بنده به علت عشق و علاقه فراوان به نام خلیج فارس و به جهت تحریف نام خلیج همیشه فارس از جانب دشمنان نظام سعی کرده ام به سبب بالا بردن و اعتلای نام خلیج همیشه فارس در سایر کشورها، تمام سرمایه خود را گذاشته ام که به هنرجوهای دیگر کشورها نیز این ورزش را خوب نشان دهم تا آنها نیز در کشورشان به نام این باشگاه که خلیج فارس می باشد شعبه ای تاسیس کنند و نام این سرمایه جاوید را به نام ایران و ایرانی مطرح نمایند.

وی ادامه داد: تا کنون در این امر موفق بوده ام و در کشور افغانستان یکی از شاگردانم به نام فرهاد عظیمی و در کشور آلمان نیز شاگرد دیگرم به نام فضل ربیع عزیزی به نام خلیج فارس باشگاهی تاسیس کرده اند که یکی از بهترین افتخارات بنده محسوب می شود.

اسکندری در پاسخ خبرنگار چغادک نیوز مبنی بر حمایت یک اسپانسر از تیم کونگ فو توا استان چه سودی برای اسپانسر دارد و شما آیا می توانید در مسابقات خوب ظاهر شوید اظهار داشت: در صورت حمایت یک اسپانسر از ما تبلیغات وهمچنین ۲درصد کاهش عوارض و مالیات را برای وی به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: اگر شرایط محیا شود و تیم ملی ایران در قالب تیم بوشهر در ۱۰ وزن به مسابقات عازم شود و اسپانسر فقط با هزینه  30 الی ۴۰ میلیون تومان از ما حمایت کند بنده تضمین می دهم تیم بوشهر قهرمان جهان خواهد شد.

مسئول و مربی باشگاه خلیج فارس با انتقاد از بی اهمیتی مسئولین استان نسبت به کونگ فوتوا بیان داشت: در تیم فوتبال اگر ۴۰ میلیارد تومان نیز هزینه کنند باز هم کم است و نتیجه ای در مسابقات نمی گیرند، نمی دانم چرا مسئولین و اسپانسرها نسبت به ورزش های رزمی که هر نفر از آنها به تنهایی می تواند پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد کم لطف هستند که این امر جای تاسف دارد.

وی تصریح کرد: ما در بحث مسابقات هزینه ای نمی گیریم و همیشه با کمترین امکانات وکمترین هزینه تیم بوشهردرکشورازلحاظ مدال یا دوم است و یا سوم و سالی نیست که مقام نیاورد، ما در سال گذشته نیز با هزینه شخصی هنرجوهایم را به مسابقات در کردستان بردم که ۲طلا گرفتند و به عضویت تیم ملی درآمدند.

حمیداسکندری بیان داشت: موقعی که تیم ورزشی به مسابقات عازم شود هیچ کس سراغی از شما نمی گیرد و وقتی که تیم حائز مقام شد تلفن ها زنگ می خورد.

وی در پایان گفت:ما ورزش کاران هر وقت انتقادمی کنیم مسئولین برعلیه ما می شوند و می گویند چرا انتقاد می کنید و سریعا با ما بد می شوند و هیچ همکاری را با ما نمی کنند و اگر شهردار بوشهر گوشه ای از کار ما را قبول می کرد کامل مشکل ماو ورزشکونف توا استان حل می شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false