×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار هیاتی از جنبش «حماس» با جنبش «امل»

هیاتی به نمایندگی از جنبش حماس با شاخه جنبش «امل» لبنان در بعلبک دیدار و دو طرف بر راهبرد مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، «مصطفی الفوعانی»، مسئول منطقه بقاع در جنبش «امل» از هیاتی به نمایندگی از جنبش «حماس» که ریاست آن را «بسام خلف» برعهده دارد، در «بعلبک» استقبال کرد.

الفوعانی در این دیدار تصریح کرد که منطقه در مرحله‌ای قرار دارد که طی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، با هزینه کردن میلیاردها دلار تحقیقات و پژوهش‌هایی انجام شود تا تاریخ دروغینش بار دیگر برخلاف حقایق موجود نگاشته شود، چراکه هر لحظه از تاریخ و گوشه گوشه آن از قدس عربی و اسلامی و مسیحی سخن می‌گوید.

پایگاه خبری لبنانی «العهد» ضمن درج این خبر نوشت، مسئول منطقه بقاع در جنبش «امل» در این دیدار به خطر جریان تکفیری در منطقه اشاره کرد و در این‌باره گفت: گرفتار جریان تکفیری شدیم که با منطقه ما و ادبیات و اسلام ما بیگانه و غریبه است و آشکار شد که دشمنی که در این جریان نهفته است، روی دیگر «اسرائیل» است.

وی با اشاره به اینکه جریان تکفیری برای هیچ قضیه‌ای از قضایای جهان عرب و اسلام مبارزه نمی‌کند، تاکید کرد که تنها وظیفه این جریان ضربه زدن به امت ما و تجزیه و تکه تکه کردن این امت و اولین بهره برنده از این شرایط «اسرائیل» است.

به همین منظور الفوعانی خاطر نشان کرد که به «اسرائیل» اجازه نخواهیم داد، اهداف خود را محقق کند و با این دشمن با تمام ابزارها و امکانات در اختیار مقاومت مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود: به دشمن انسجام و همبستگی خود را ثابت خواهیم کرد و بهترین گواه این مدعا دیدارهایی است که بین «نبیه بری»، به نمایندگی از جریان «المستقبل» با «حزب الله» انجام شد.

الفوعانی همچنین خواستار توجه به قضیه فلسطینی به عنوان مهمترین قضیه جهان عرب در رویارویی با «اسرائیل» شد که این روزها خواهان تسویه این قضیه و به فراموشی سپردن آن است.

در مقابل بسام خلف نیز از جنبش امل به خاطر استقبال گرم و صمیمانه‌اش تشکر و بر نقش رهبرانی مانند نبیه بری در اداره کشور در امور سخت و محافظت از کشور در مراحل سخت تاکید کرد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false