×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پیرامون زمان اعلام کلید اولیه و نتایج اولیه چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی متن این اطلاعیه بدین شرح است:

چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی امروز پنج‌شنبه مورخ ۹۴.۲.۱۰ راس ساعت ۹ صبح با حضور ۱۴۸۶۳ داوطلب در ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی و در ۱۹ شهر آغاز شد. در این دوره تعداد ۷۴۹۷ نفر آقا ۷۳۶۶ نفر خانم شرکت کردند.

پذیرفته‌شدگان این دوره در ۳۶ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۷ رشته تخصصی بالینی در ۳۹۷ رشته- محل مشغول به تحصیل خواهند شد.

کلید اولیه آزمون در روز یکشنبه مورخ ۹۴.۲.۱۳ راس ساعت ۱۸ بعد از ظهر بر روی سایت http://sanjeshp.ir قرار می‌گیرد. و داوطلبان می‌توانند اعتراضات احتمالی خود به سئوالات را از ساعت ۱۸ تاریخ ۹۴.۲.۱۳ لغایت پایان وقت اداری ۹۴.۲.۱۶ صرفا بصورت اینترنتی و از طریق فرم طراحی شده بر روی سایت http://sanjeshp.ir ارسال نمایند تا پس از رسیدگی به اعتراضات و در اسرع وقت تصحیح پاسخنامه ها انجام و تا هفته پایانی اردیبهشت ماه ان شاءالله نتایج اولیه که شامل نمرات خام داوطلبان و رتبه بدون اعمال سهمیه است، اعلام خواهد شد.

ظرفیت پذیرش در کل ۲۷ رشته تخصصی در حدود ۲۸۰۰ نفر خواهد بود که ۳۰ درصد این ظرفیت عطف به قانون برقراری عدالت آموزشی مختص متقاضیان استفاده از سهمیه بومی و مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false