×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تعیین تکلیف حضور بانوان در ورزشگاه ها تا پیش از برگزاری لیگ جهانی

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری‌های لازم و برگزاری جلسات متعدد هنوز بحث حضور بانوان در مسابقات ورزشی قطعی نشده و این موضوع نیازمند تصمیم در شورای امنیت ملی و هیئت دولت است.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی‌بهار در جمع ورزشی‌نویسان همدانی اظهار کرد: ورزش همگانی در ۱۰ فدراسیون شتاب خوبی گرفته و نظارت ویژه‌ای بر عملکرد آنها در سال جدید خواهیم داشت.

وی افزود: سه فدراسیون دانشجویی، کارگری و دانش‌آموزی نقش پررنگی در توسعه ورزش همگانی دارند و هفت فدراسیون دیگر هم برنامه‌های خوبی را برای مشارکت مردم در ورزش دارند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شهرداری‌ها هم در تشویق و ترغیب مردم در شهرهای بزرگ و کوچک نقش پررنگی خواهند داشت که در این راستا تعامل خوبی را در استان‌ها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در سالن‌های ورزشی با اما و اگر همراه است، ادامه داد: با توجه به پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد هنوز بحث حضور بانوان در سالن مسابقات ورزشی قطعی نشده و این موضوع نیازمند تصمیم در شورای امنیت ملی و هیئت دولت است.

وی گفت: سعی داریم قبل از مسابقات لیگ جهانی والیبال این موضوع انجام شود تا بهانه‌ای برای زیر سئوال رفتن برگزاری مسابقات در سطوح بالای جهانی نداشته باشیم.

شعبانی‌بهار یادآور شد: در بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس اتفاق خوبی در روزهای اخیر افتاده تا این دو باشگاه بزرگ و مردمی از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی افزود: با اعلام سازمان خصوصی‌سازی استقبال برای خرید این دو باشگاه خوب بوده و تا روزهای آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.

در پایان این نشست معاون وزیر قول داد تا مساعدتی برای اعزام تیم فوتسال ورزشی‌نویسان همدانی به شمال کشور و برگزاری بازی‌های دوستانه داشته باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false