۹.۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دشتی تخصیص یافت‌ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۹.۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دشتی تخصیص یافت‌

فرماندار ‌دشتی گفت: برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی ۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته ‌که تاکنون ۱۹۰ پرونده برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا مهرجو ظهر امروز درهمایش کارگران در دشتی، با بیان اینکه کارگران نقش مهم و تاثیر گذاری در چرخه اقتصاد و تولید دارند اظهار داشت: چرخ اقتصاد و تولید کشور با کمک کارگران می‌چرخد و با وجود کارگران زحمتکش روز به روز شاهد اعتلای کشور هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به کارگران در ابعاد گوناگون امری ضروری و مهم است تصریح کرد: کارگران باید با افزایش مهارت خود نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر و اثربخش‌تر کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار نفر درشهرستان دشتی در حوزه کشاورزی فعال هستند خاطرنشان کرد: تعداد کل بیمه شدگان شهرستان دشتی حدود ۹ هزار و ۶۰۰ نفر است که نصف کل اشتغال در بخش کشاورزی دشتی است.

مهرجو با بیان اینکه بیشتر شغل کارگری در دشتی مهاجرین خارجی تشکیل می‌شود گفت: وجود  9 هزار و ۶۰۰ بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری نشان دهنده این موضوع است که بیشترین فرصت‌های شغلی شهرستان دشتی را اتباع بیگانه به خود اختصاص داده‌اند.

وی، افزود: متاسفانه روند اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان دشتی برای جوانان وافراد جویای کار بومی این شهرستان مشکل ساز شده است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه شهرستان دشتی دارای ظرفیت‌های بالایی برای اشتغال‌زایی جوانان است گفت: این شهرستان ظرفیت‌هایی در زمینه‌های کشاورزی وصنعت ومعدن دارد اما بیشترین نیروی اشتغال در حوزه کشاورزی ومعادن شهرستان اتباع بیگانه هستند.

مهرجو با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی اقدامات موثری برداشته است گفت: برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی ۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته است که تاکنون ۱۹۰ پرونده برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false