۲.۵ میلیارد تومان به مال باختگان پرونده مضاربه صوری در بوشهر پرداخت شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲.۵ میلیارد تومان به مال باختگان پرونده مضاربه صوری در بوشهر پرداخت شد

معاون دادستان بوشهر گفت: در جریان مال باختگان پرونده مضاربه صوری در استان بوشهر بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از استان‌های مختلف کشور درگیر هستند که در مرحله نخست ۲.۵ میلیارد تومان به مال باختگان پرداخت شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن مقدس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بی نظیری‌ترین پرونده اخلال اقتصادی استان بوشهر در تاریخ قضایی بوشهر در دست پیگیری است اظهار داشت: در این پرونده که ۵ هزار و ۶۰۰ نفر درگیر این پرونده هستند به عنوان بی‌سابقه‌ترین و بی‌نظیرترین پرونده در تاریخ قضایی بوشهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخلال‌گر اقتصادی در پرونده یاد شده ۱۲۲میلیارد تومان در قالب مضاربه صوری از افراد مختلف وجه نقد دریافت کرده است گفت:۵  هزار و ۶۰۰ نفر درپرونده این مخل اقتصادی استان بوشهرشاکی هستند که تاکنون اقدامات مهمی برای پرداخت بخشی از وجه پرداختی مردم انجام شده است.

بازپرس و قاضی ویژه پرونده اخلال‌گر اقتصادی دادگستری بوشهر با بیان اینکه بخشی افراد که سود کلان دریافت کرده‌اند شکایت نکرده‌اند گفت: ۱۶۰ نفر از افرادی که سود کلان تا ۷ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند شناسایی شده‌اند که بزودی این افراد به دادگاه فراخوانده می‌شوند.

مقدس با اشاره به اینکه بخشی از وجه مال باختگان پرداخت شده گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اخلاگر اقتصادی کشف شده که در مرحله نخست از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر مال باخته ۶۲۷ نفر برای دریافت یک ششم وجه پرداختی خود فرا خوانده شدند که تاکنون ۲٫۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مانده حساب اخلال‌گر اقتصادی بوشهر اکنون ۱۸ میلیارد تومان است گفت:این متهم هیچگونه فعالیت اقتصادی نمی‌کرده و تنها به خرید و فروش خودرو اقدام می‌کرده است ودر قالب قرارداد مضاربه صوری وجه نقد ۵ هزار و ۶۰۰ نفر را دریافت کرده است.

معاون دادستان بوشهر گفت: رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی در شعب ویژه در دادسرا و دادگاه بوشهر در حال انجام است.

مقدس تصریح کرد: دستگاه قضا برای احقاق حق مردم با عزمی راسخ وارد این پرونده شده است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false