×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دوره‌های مهارتی عمران، شیمی و مدیریت پروژه در بوشهر برگزار شد

رئیس مرکز آموزش فناوری اطلاعات بوشهرگفت: دوره‌های مهارتی برنامه نویسی، تکنسین شبکه‌های کامپیوتری، سخت افزار و نرم افزارهای تخصصی در رشته‌های عمران، شیمی ومدیریت پروژه برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، جمشید مطرقی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان مراکزآموز فنی و حرفه‌ای استان بوشهربا اشاره به اینکه آموزش‌های مهارت و فناوری نقش مهمی در توانمندی سازی کارآفرینان دارد اظهار داشت: آموزش‌های مهارت و فناوری به عنوان پایه و اساسی برای توانمندسازی نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآفرین، بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه کسب مهارت شغلی با آموزش‌های مهارت و فناوری محقق می‌شود گفت: کسب مهارت شغلی به منظور کسب جایگاهی مناسب در جامعه، امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس مرکز آموزش فناوری اطلاعات بوشهر با بیان اینکه باید فنی و حرفه‌ای را به گفت‌وگوی اجتماعی تبدیل کنیم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز آموزش فناوری اطلاعات برنامه‌ریزی اجرای ۲۳ دوره مهارتی در سه ماهه نخست امسال صورت گرفته و با شروع دوره‌ها پیش بینی می‌شود ۳۵۰ نفر از این آموزش‌ها بهره می‌برند.

مطرقی افزود: این دوره‌ها شامل حرفه‌های برنامه نویسی، تکنسین شبکه‌های کامپیوتری، سخت افزار و نرم افزارهای تخصصی در گرایش‌های عمران، شیمی ومدیریت پروژه است.

رئیس مرکز آموزش فناوری اطلاعات خاطرنشان ساخت: این مرکز با استفاده از مربیان مجرب و بهره‌گیری از تجهیزات به روز، آماده پذیرش علاقه‌مندان در تمامی حرفه‌های آموزشی در بخش رایانه و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از دیگر حرفه‌های آموزشی و ثبت نام در دوره‌ها همه روزه می‌توانند به مرکز آموزش فناوری اطلاعات بوشهر مراجعه کنند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false