برنامه راهبردی پیشگیری مواد اعتیادآور منطقه ویژه پارس رونمایی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه راهبردی پیشگیری مواد اعتیادآور منطقه ویژه پارس رونمایی شد

با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس، برنامه راهبردی پیشگیری از مصرف مواد اعتیادآور منطقه ویژه پارس رونمایی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، برنامه راهبردی پیشگیری از مصرف مواد اعتیادآور منطقه ویژه پارس با حضور معاون وزیر و مدیران وزارت خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس رونمایی شد.

حمایت طلبی در نهادینه سازی برنامه جامع سلامت و توسعه پایدار، کاهش بروز اعتیاد از طریق فعالیت‌های مورد اشاره در سند از مهمترین اهداف تدوین این سند راهبردی محسوب می‌شود.

علاوه بر رونمایی از این سند ، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس نبز با حضور اعضای شورا ، مدیران صنعت نفت، فرمانداران شهرستان‌های حوزه نفوذ منطقه ویژه پارس با هدف تشریح فعالیت‌های صورت گرفته و تنظیم فعالیت‌های آتی برگزار شد.

مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این نشست ها که معاون وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی، معاون فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و مسئولین دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند با اشاره به موقعیت منطقه ویژه پارس، برنامه‌های منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در منطقه را تشریح کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false