مالک بعدی استقلال+عکس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مالک بعدی استقلال+عکس

بر خلاف برخی اخبار منتشر شده ظاهرا کار انتقال باشگاه استقلال به سبک دست نهایی شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایسنا، در حالی که قرار است روز چهارشنبه تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود، برخلاف برخی اخبار باشگاه استقلال ظاهرا خریداری ندارد. بعد از برگزاری سومین مزایده قرار است شاهرخ سبک‌دست، عضو هیات مدیره استقلال و نماینده اسپانسر باشگاه، استقلال را به صورت اجاره‌ای در دست بگیرد و آبی‌پوشان فصل بعد با این روند کار را جلو ببرند.

از سویی دیگر برخی اخبار حاکی از مدیرعاملی صاحب‌پناه به عنوان مدیرعامل استقلال است که نامبرده در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا با رد این خبر گفت: هنوز بحث واگذاری روشن نشده و اتفاقی نیفتاده که قرار باشد من مدیرعامل استقلال شوم. به همین دلیل این خبر را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که چنین صحبتی تاکنون با من نشده است.

همچنین روز گذشته (دوشنبه) چند تن از اعضای هیات مدیره استقلال به همراه افشارزاده به ملاقات وزیر اقتصاد رفتند و درباره واگذاری این تیم مسائلی را با طیب نیا مطرح کردند. نکته جالب حضور سبک‌دست در این دیدار بود و ظاهرا باید کار انتقال استقلال را با او تمام شده در نظر گرفت. همچنان که کار بهرام افشارزاده هم به عنوان مدیرعامل آبی‌ها با پایان فصل به پایان می‌رسد و او هم از استقلال رفتنی است.
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false