×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رسوایی‌جنسی،عامل‌ استعفای رئیس مبارزه با مواد مخدر در آمریکا

بعد از تحقیقات مراکز امنیتی دولت آمریکا مشخص شده که ماموران سازمان مبارزه با مواد مخدر در ماموریتی که به کلمبیا داشته اند با پول فروشندگان مواد مخدر و افراد سرشناس مواد مخدر در پارتی های جنسی در هتلی حضور می یابند.

به گزارش "چغادک نیوز"، روزنامه گاردین (theguardian) از استعفای رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا خبر داد که به خاطر رسوایی اخلاقی ماموران این اداره مجبور به استعفا شد.

 

این روزنامه نوشت: «بعد از تحقیقات مراکز امنیتی دولت آمریکا مشخص شده که ماموران سازمان مبارزه با مواد مخدر در ماموریتی که به کلمبیا داشته اند با پول فروشندگان مواد مخدر و افراد سرشناس مواد مخدر در پارتی های جنسی در هتلی حضور می یابند و در با فرستادگان چهره های بارز مواد مخدر شب را تا صبح، سر می کنند. اکنون نیز خانم میشل لئون هارت، خبر استعفای خود را علنی کرده است و از مردم به خاطر کار زشت ماموران خود عذر خواهی کرده است.» 

گاردین در ادامه افزود: «خبر ها حاکی از این بوده است که بعد از رسوایی حادثه کلمبیا، رئیس این سازمان مبارزه با مواد مخدر به کنگره فرا خوانده می شود و دو حزب اصلی آمریکا به شدت از وی انتقاد می کنند.

در پی انتشار گزارش دستگاه قضایی آمریکا در اواخر ماه مارس درباره رسوایی های اخلاقی ماموران مبارزه با مواد مخدر، اداره مبارزه با مواد مخدر این کشور زیر تیغ تیز انتقادها قرار گرفت.

در این گزارش قید شده ماموران مبارزه با مواد مخدر، طی سالها، با استفاده از بودجه و امکانات اراده مبارزه با مواد مخدر، مبادرت به اقدامات غیر اخلاقی می کردند و ریاست این اداره، روی این رسوایی ها سرپوش می گذاشته است. هفت تن از ده افسری که به رسوایی های اخلاقی متهم شده اند، به جرم خود اعتراف کرده اند.»

 

 

 
منبع: جام نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false