×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش کی‌روش به خبر ممنوع‌الخروجی‌اش

کی روش سرمربی تیم ملی در مورد مشکل ممنوع‌الخروجی خود گفت که سوال دیگری را جواب نمی‌دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشیان و رضا حسنی‌خو و امضای تفاهم‌نامه برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبی را پشت سرگذاشتیم. همانطور که کفاشیان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه امیدوارانه‌ای به آینده داریم.» کی‌روش ادامه داد: «شکی نیست که ورود حسنی‌خو نگاه مثبت و خوش‌بینانه‌ای را وارد جلسه‌های ما کرد.

یک بار دیگر هم باید تکرار کنیم که مهم‌ترین مسئله‌ای که برای موفقیت و صعود تیم ملی به جام جهانی مهم است این است که امکانات مهیا باشد. همانطور که گفتم مهم​ترین مسئله این است که همگی با هم دست به دست هم بدهیم و بهترین راه‌حل‌ها را برای موفقیت و کمک به تیم ملی انتخاب کنیم.» سرمربی تیم ملی تصریح کرد: «صعود تیم ملی به جام جهانی اولویت مهم و اولین هدف من در تیم ملی است و مطمئنم که خواسته هواداران و مسئولان هم همین است که تیم ملی به جام جهانی صعود کند ولی مهم​ترین مسئله این است که تنها با حمایت‌های خوب و بزرگ می‌توانیم به این مسئله دست پیدا کنیم.

مبنای موفقیت‌های بزرگ حمایت‌های بزرگ و خوب است.» کی‌روش افزود: «الان زمان متعهد شدن است و این‌که قول‌ها عملی شود و فقط بنا بر قول‌ها نمی‌توانیم موفق شویم و باید تعهد ایجاد شود. تنها راه موفقیت ما این است که با تعهد بتوانیم راه موفقیت را پیدا کنیم. در حال حاضر همانطور که گفتم خوش​بین هستیم ولی زمان قول دادن‌ها تمام شده و زمان تعهد و پیدا کردن راهکارهای مناسب است. ان‌شاا… بتوانیم متحد و دست به دست هم موفق شویم.» سرمربی تیم ملی در مورد مشکل ممنوع‌الخروجی خود گفت که سوال دیگری را جواب نمی‌دهد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false