×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قیمت انواع میوه در عمده‌فروشی ها

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: قیمت گوجه درختی و چغاله بادام کاهش یافته و در حال حاضر کیلویی ۱۲ هزار تا ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین مهاجران اظهار کرد: قیمت گوجه درختی و چغاله بادام در روزهای اخیر کاهش یافته و این میوه‌ها از گرمسار، ساوه و قم وارد شده و ‌در حال حاضر هر کیلوگرم گوجه درختی درشت و خوب ۲۵ هزارتومان و نوع ریز آن ۱۲ هزار تومان و هر کیلوگرم چغاله‌بادام ریز ۲۵ هزار تومان و درشت آن ۱۲ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

وی افزود: تا حدود یک هفته دیگر که این میوه ها از شهریار وارد بازار مصرف شود قیمت آن به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

قیمت انواع میوه و صیفی در عمده‌فروشی

مهاجران اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم موز ۴۵۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان، پرتقال ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، سیب سفید ۵۰۰۰ تومان و سیب قرمز۴۰۰۰ تومان به فروش می رسد. البته سیب و پرتقال ریز کیلویی ۲۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در عین حال بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم خیار ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، خیار جیرفت ۱۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و توت فرنگی ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان ‌است.

وی همچنین اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب زمینی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، پیاز ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان، طالبی و ملون ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این قیمت‌ها به عنوان قیمت‌های عمده‌فروشی است که مغازه‌داران از میادین میوه و تره بار خرید می کنند و باید در مغازه‌های سطح شهر با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود اضافه شده به دست مصرف‌کننده برسد.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false