×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
در دومین روز جشنواره فیلم فجر چه خبر است؟

دومین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز صبح آغاز شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، در ساعات ابتدایی دومین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نشست تخصصی کارگاه تولید مشترک اصول و روش‌ها، در پردیس ملت ۳ پس از نمایش فیلم «ساختار کریستال» ساخته کریستوف زانوسی برگزار شد. 

امروز ۳ نشست نقد و بررسی فیلم برای اهالی رسانه‌های داخلی و خارجی با حضور منتقدان ایرانی و خارجی و عوامل فیلم‌های جان‌سودا، نور جمعه و فیلم رئیس کارخانه برگزار می‌شود. 

نمایش فیلم «جان‌سودا» تولید مشترک ایران و تایلند در سالن پردیس ملت۲ ساعت ۱۵ خواهد بود. فیلم سینمایی «نور جمعه» محصول ۲۰۱۳ چین ساعت ۱۸ در پردیس ملت۲ به نمایش درمی‌آید و فیلم سینمایی «رئیس کارخانه» ساعت ۲۰ در پردیس ملت۴ به نمایش درمی‌آید.

نشست خبری جان‌سودا با حضور کارگردان فرامرز وکیلی، زرتشتی تهیه کننده و بازیگر در ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات پردیس ملت برگزار می‌شود. 

در نشست خبری فیلم «نورجمعه» با حضور کارگردان چینی این اثر در ساعت ۲۰ امشب برگزار می‌شود و نشست خبری رئیس کارخانه با حضور تهیه کننده آن و منتقد چینی در  ساعت ۲۲ امشب برگزار می‌شود. 

امروز از بین فیلم‌های منتخب ایرانی حاضر در پخش ملی جشنواره فجر فیلم‌های چاقی، روز مبادا، نزدیکتر و قول برای مخاطبان خارجی نمایش داده می‌شد. 

بازار فیلم تهران که بنا بود از امروز شروع به کار کند از فردا دوشنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند. غرفه‌های این بازار که در طبقه انتهایی پردیس سینمایی ملت قرار دارد خالی از حضور پخش کنندگان فیلم سینمایی است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false