توضیح مسکن مهری آخوندی به مجلس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیح مسکن مهری آخوندی به مجلس

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به حضور وزیر راه در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون گفت که مقرر شد آخوندی در جلسه علنی و یا غیر علنی در مورد راهکارهای برون رفت مسکن مهر از وضعیت فعلی توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به حضور وزیر راه در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون گفت که مقرر شد آخوندی در جلسه علنی و یا غیر علنی در مورد راهکارهای برون رفت مسکن مهر از وضعیت فعلی توضیحاتی ارائه کند.

صفر نعیمی رز اظهار کرد: جلسه شورای مرکز فراکسیون اصلوگرایان رهروان ولایت صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گفته‌ی وی، آخوندی در این جلسه توضیحاتی در خصوص حوزه ماموریتی وزارتخانه‌اش از جمله ریلی، هوانوردی و مسکن ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:‌ طبق توضیحات آخوندی دولت از سرمایه‌گذاری در حوزه ناوگان اعم از ریلی و زمینی و هوایی به دلیلی خصوصی سازی این حوزه منع شده است.

از طرف دیگر بخش خصوصی آنچنان که باید و شاید به این حوزه برای سرمایه گذاری ورود نکرده است.

نعیمی رز گفت: در این جلسه به این موضوع اشاره شد که ده کریدور در نظر گرفته شده است که امیدوارند بتوانند اقدامات جدی در خصوص عملیاتی کردن این کریدورها صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات موجود در حوزه مسکن مهر اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت تنها توضیحاتی در حوزه مشکلات مسکن مهر ارائه شد؛ به همین دلیل مقرر کردیم که وزیر راه در جلسه غیر علنی و یا علنی مجلس حضور پیدا کنند و در مورد مشکلات و راهکارهای برون رفت در حوزه‌ی مسکن مهر توضیحاتی را ارائه کنند.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false