برنامه های وزارت نیرو برای مقابله با کم آبی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه های وزارت نیرو برای مقابله با کم آبی

قائم مقام وزیر نیرو با اعلام اینکه تابستان، فصل آزمون برای همه مدیران بخش آب کشور است گفت: کاهش تلفات آب، مدیریت مصرف و توسعه همکاری های محلی؛ از سیاست های جدید بخش آب در سال جاری است.

به گزارش "چغادک نیوز"، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه مدیران بایستی برنامه‌ محور بوده و دارای انگیزه باشند، کاهش تلفات شبکه آب، ‌ارتقای تراز اقتصادی، مدیریت مصرف، مدیریت هوشمند و توسعه همکاری‌ های محلی را از انتظارات وزارت نیرو از صنعت آب و فاضلاب در سال‌ جاری برشمرد.

قائم مقام وزیر نیرو اظهارداشت: فصل تابستان، فصل آزمون برای همه مدیران آب است و این آزمون کشوری با تلاش مدیران به نتیجه مثبت خواهد رسید. عامل موفقیت بخش آب و فاضلاب کشور، استفاده از سیاست‌ های آموزشی و توجیه‌ پذیری است و با توجه به اینکه علم نسبت به گذشته پیشرفت کرده، چنانچه از فناوری روز استفاده نکنیم، در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

محمودی ادامه داد: آب و فاضلاب از تغییرهای زمانی جدا نیست و شاه کلید حل مشکلات آن، بالندگی منابع انسانی و مدیریت خواهد بود و برگزاری چنین نشست‌ هایی به این موضوع کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو ادامه داد: تضمین اهمیت آب برای حاکمیت‌ ها نیازمند ساختار فهیم و منسجم است که از گذشته به دنبال آن بوده‌اند. یکی از مشکلات، محدودیت منابع آب است و خشکسالی، رشد جمعیت و نیاز روزافزون به ارائه خدمات، رشد آلاینده‌ها و لحظه‌ ای بودن خدمات از دیگر مشکلات این صنعت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه چنانچه سهم دریافت آب‌ بها از مردم را افزایش دهیم، باید بیشتر از گذشته به آنان برای ارائه خدمات مطلوب پاسخگو باشیم اظهارداشت: دگرگونی شگرفی در ارتباط با ارائه خدمات به مشترکان صنعت آب و فاضلاب انجام شده، اما همچنان عقب هستیم.
 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false