×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نقش مهم مداحان در خنثی‌کردن توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی/شیعه شیرازی فساد قشر مداحی است/دلیل کینه وهابی‌ها به رهبری

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه رفتارهای غلط خودمان اجازه شیعه کشی را به دشمنان می‌دهد، گفت: رفتارهای غلط عده ای از شیعیان در عزارداری ها تبدیل به فیلم و سندی برای دشمنان می شود تا شیعیان را مشرک تلقی کرده و دستور کشتن آنها را بدهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از بسیج مداحان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در دوره آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان که در مجتمع ولایت قم برگزار شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده است به گونه ای که یک جبهه سه ضلعی در مقابل خود دارد.

 

وی این جبهه سه ضلعی را صهیونیسم، اسلام آمریکایی و مسیحیت دانست و بیان کرد: همانطور که در روایات آمده مسائل آخر الزمانی مسائل دینی، عقیدتی و مذهبی است، در حال حاضر نیز بیشترین مباحث دنیا بر روی مسائل دینی و اعتقادی است. هم اکنون یهودیان و مسیحیانی که با انقلاب اسلامی مشکل دارند با هم متحد شده و امروز این موضوع را آشکار کرده‌اند، نمونه این اتحاد حمله عربستان به یمن است که دلیلشان هم کشتن شیعیان است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ کشور در دنیا به صورت علنی در حال مبارزه با ایران هستند، اظهار کرد: همچنین ۱۵ کشور در دنیا به صورت غیر علنی با ایران مبارزه می کنند که به طور مجموع ۲۵ کشور در دنیا با جمهوری اسلامی ایران در حال مبارزه هستند. ظهور و بروز مبارزات دشمنان علیه ایران در چند جهت بوده که داعش یکی از این موارد آن است.

 

تویسرکانی با بیان اینکه داعش محصول دشمنی یک کشور نیست بلکه محصول چندین کشور است، گفت: چراکه رد پای آنها را در چندین کشور می توان دنبال کرد از طرفی داعش دارای فناوری های روز دنیاست که نشان دهنده حمایت چندین کشور از آنهاست.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه مداحان باید در حوزه مداحی باید مسئولیت سنجی و رسالت فهمی شوند، تصریح کرد: در همین راستا باید مداحان آموزش داده شوند تا مسیر حرکت آنها مشخص شود.

 

وی در مورد اقداماتی که در قالب مبارزات اسلامی انجام شده است، گفت: دو نگاه غلط در این زمینه که مربوط به باورهای وهابی است به مردم القا می شود که باید مداحان این نگاهها را با اقدامات سلبی خنثی کنند.

 

تویسرکانی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "دشمن به صورت جبهه ای عمل می کند و مداحان نیز به صورت جبهه‌ای عمل کنند"، بیان کرد: در عراق بیش از ۸۰ درصد داعشی‌ها از خود جوانان اهل تسنن عراق هستند که داعش با استفاده از اعتقادات مذهبی آنها را جذب کرده است، متاسفانه عراق در جذب جوانان اهل تسنن موفق بوده است. این موضوع نشان می دهد یک جریانی در شیعه بوجود آمده که «جریان شیعه برائتی» است و چون عده ای از شیعیان در این مسیر حرکت می کنند این موضوع را تشدید می کند.

 

وی با بیان اینکه رفتارهای غلط خودمان اجازه شیعه کشی را به دشمنان می‌دهد، گفت: رفتارهای غلط عده ای از شیعیان در عزارداری ها تبدیل به فیلم و سندی برای دشمنان می شود تا شیعیان را مشرک تلقی کرده و دستور کشتن آنها را بدهد. بعضی از مداحان در پشت تریبون امام حسین(ع) واقعی را نشان نداده بلکه امام حسینی را که خود می خواهند نشان میدهند و این توهین به ناموس شیعه و مکتب شیعیان است.

 

تویسرکانی با اشاره به اینکه رفتار غلط بعضی از شیعیان رفتارهای صهیونیستی آمریکایی را در برابر شیعیان می سازد، گفت: در همین رابطه آیت الله بهجت بیان کردند «در قتل شیعیان افغانستان و پاکستان بعضی از شیعیان داخل نیز مقصر هستند».

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: برگزاری برخی مراسم‌های ۹ ربیع که با عنوان عیدالزهرا نامیده می‌شود در واقع عید الشیطان است چرا که وحدت سنی و شیعه را از بین می برد.

 

وی گفت: شعر بعضی از مداحان شرک کامل است، بعضی ها عنوان می کنند معنی شعر چیز دیگری است اما نمی توان در کنار شعرهایمان تفسیر عرضه کرد چون آنها شعر را گوش می‌کنند و می گویند شیعیان مشرک هستند.

 

تویسرکانی عزاداری سنتی را بهترین روش عزاداری اعلام و عنوان کرد: وقتی رفتارهای غلطمان به صورت فیلم در دست یک عده افراد سطحی و زود باور قرار گیرد وضعیت کنونی بوجود می آید.

 

وی این موضوع را جزو آسیب‌های قشر مداحی دانست و گفت: در هر قشری فسادی وجود دارد که شیعه شیرازی نیز فساد قشر مداحی محسوب می شود.

 

وی در ادامه یادآور شد: یکی از علمای سنی وهابی دلیل کینه وهابی ها نسبت به مقام معظم رهبری را زنده کردن ایام فاطمیه در دوره ایشان عنوان کرد. این در حالی است که عده ای فرصت طلب با برگزاری یکسری برنامه‌های فحاشی، خود را احیاگر ایام فاطمیه معرفی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مداحان را مهمترین قشر برای خنثی کردن توطئه آمریکایی صهیونیستی دانست و گفت: عقاید حقانیت شیعه دلیل اتهامات وارده بر شیعه نیست بلکه رفتار و عقاید اشتباه بعضی از شیعیان باعث این اتفاق شده است.

 

وی با اشاره به جیغ زدن بعضی از مداحان در خواندن دعا گفت: این رفتار قرآنی نبوده در حالیکه باید مبنای رفتار مداحان قرآن و روایات باشد از طرفی با قرار داشتن منویات رهبری در این راستا یکی از راهکارهای مناسب برای دوری از آسیب های قشر مداحان تحقق منویان رهبری در زمینه مداحی است.

 

تویسرکانی در پایان با اشاره به این سخن رهبری که هیئت سکولار نداریم، بیان کرد: رهبری در دیدار اخیر خود با مداحان، از این قشر با عظمت یاد کردند که این به دلیل با نفوذ بودن کلام مداح در جامعه است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false