قهرمانی که کارگران ساختمانی ماساژش می دهند! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قهرمانی که کارگران ساختمانی ماساژش می دهند!

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: همیشه دوست داشتم علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس را از نزدیک ببینم چون او متفاوت‌ترین ورزشکار است.

به گزارش "چغادک نیوز"، احسان حدادی با انتقاد از شرایط حاکم بر ورزش گفت: خیلی وقت است که تنها تمرین می‌کنم و کسی همراه من نیست و جالب اینکه برخی مواقع کارگران ساختمانی حاضر در ورزشگاه مرا ماساژ می‌دهند. من تنهایی نمی‌توانم در المپیک بعدی موفق باشم هر چند که نمی‌خواهم در برزیل به عنوان یک توریست حاضر باشم. می‌خواهم اگر می‌روم به قدری تمرین کرده باشم که بتوانم یکبار دیگر مدال‌آور المپیک باشم.

وی افزود: دوست داشتم دروازه‌بان شوم و یک بار هم قرار بود که در تستی که آقای پروین در ورزشگاه آزادی می‌گرفت شرکت کنم اما همان روز یک تصادف دیدم و به این تست نرفتم و قسمت نبود تا دروازه‌بان شوم.

حدادی با بیان اینکه با حقیقی و رحمتی دوست هستم و همیشه با هم سلام و علیک داریم، در مورد خنده‌داترین خاطره ورزشی‌اش گفت: یکبار که پرتاب نیزه می‌کردم زمانی که نیزه را از زمین بیرون کشیدم این نیزه به پایم فرو رفت و مجبور شدم به بیمارستان بروم که این خاطره هم خنده‌دار است و هم گریه‌دار.

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک در مورد اینکه چه کسی شوخ‌ترین ورزشکار است، گفت: امروز ورزشکاران همه جدی شده‌‌اند و فکر کنم خودم شوخ‌ترین باشم اما کفاشیان شوخ‌ترین رئیس است که البته همیشه به من هم محبت دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او پولدارترین ورزشکار دومیدانی است گفت: من که هر چه درمی‌آورم خرج تمرینات و مربی‌ام می‌کنم اما فکر می‌کنم تیمور غیاثی پولدارترین ورزشکار در رشته ما باشد.

حدادی تصریح کرد: زبان روسی و انگلیسی‌ام خوب است و الان هم در حال تقویت زبان آلمانی‌ام هستم چون احتمالا یک مربی آلمانی برای تمرین با من به ایران بیاید.

وی در خصوص اینکه چه کسی متفاوت‌ترین ورزشکار است، گفت: فکر می‌کنم علی کریمی اینچنین باشد و همیشه دوست داشتم او را از نزدیک ببینم که اتفاقا در بازی پرسپولیس و النصر این اتفاق محقق شد و زمانی که در ورزشگاه بودم او را از پشت دیدم و باز هم نشد تا از نزدیک او را ملاقات کنم.

حدادی با بیان اینکه با شرایطی که وجود دارد کسب مدال در المپیک سخت است، در مور اینکه اگر به گذشته بازگردد بازهم این رشته را انتخاب می‌کند، گفت: دیگر به گذشته برنمی‌گردم و دوست هم ندارم که برگردم اما اگر این اتفاق بیفتد باز هم به این رشته دومیدانی خواهم آمد.

مشرق

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false