×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دوره آموزشی دو ماهه برای سرباز قهرمان

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح شایعه دریافت کارت جعلی توسط ورزشکاران را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار مهر علی باران چشمه در گفت و گویی تلویزیونی اظهارداشت: وزیر ورزش و آقای کفاشیان – رییس فدراسیون فوتبال – از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کردند که مهرداد پولادی و سروش لطیفی در مسابقات جام ملت های آسیا حضور داشته باشند و به محض آنکه مسابقات به پایان رسید دوباره به خدمت خود بازگردند.

وی گفت : در باره بازگشت پولادی از قطر تمهیداتی پیش بینی شده است و ایشان هیچ مشکلی نخواهند داشت. تکلیف بقیه بازیکنان نیز به زودی معلوم می شود.

باران چشمه در باره معافیت خدمت سربازی اظهارداشت: آن هایی که در مسابقات المپیک مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند و آن هایی که در مسابقات آسیا مدال طلا گرفته اند و در مسابقات جهانی اول و دوم و قهرمان شدند ونیز جانبازان کشوراز خدمت سربازی معاف هستند.

**دوره آموزشی دو ماهه برای سرباز قهرمان

سردار باران چشمه در مورد واژه سرباز قهرمان افزود: این امر در برخی فدراسیون ها فرصتی بسیار خوب برای نیروهای مسلح و نیز برای ورزش کشور است. آن هایی که عضو تیم ملی هستند از طریق فدراسیون ورزشی به دفتر امور ورزشی فدراسیون معرفی می شوند و این قانون شامل حال آنها می شود.

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح ادامه داد:این افراد، دوره آموزشی دو ماهه را می گذرانند و به جز این دوره، مابقی دوره را در خدمت فدراسیون هستند تا وقتی که نیروهای مسلح به وجود آنها نیاز داشته باشد.

وی در مورد امیرغفور، پوریا فیاضی و فرهاد قائمی گفت که همگی خدمت سربازی را انجام دادند و سرباز قهرمان هستند.

باران چشمه ادامه داد: بازیکنانی که در سطح لیگ برتر فعالیت می کنند، می توانند در باشگاه های نیروهای مسلح فعالیت کنند.

وی در پایان در باره رقابت های مهم در سال جاری افزود: مسابقات المپیک در مهر ۹۴ درکره جنوبی برگزار می شود. همچنین مسابقات انتخابی و اردوهای آمادگی و دوره های آموزش مربیگری و داوری را نیز پیش رو داریم.
 

 
منبع: ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false