×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبارات استان بوشهر بر اساس اولویت نیازهای مردم هزینه می‌شود

استاندار بوشهر گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم که اعتبارات را در اولویت‌های مردم هزینه کنیم و اولویت‌بندی‌ها بر اساس نیاز مردم باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی سالاری صبح جمعه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه فعالیت‌های عمرانی در استان بوشهر صورت گرفته است و سال گذشته شاهد افزایش ۳.۷ برابری نقدینگی اعتبارات در سطح استان بوشهر بودیم.

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر نیز دارای برکات بسیار زیادی برای استان بود و طرح‌های بسیار مهمی مصوب شد که این طرح‌های طی امسال و سال آینده با اعتبار یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال اعتبارات خوبی به طرح‌های عمرانی استان بوشهر تزریق می‌شود و همه دستگاه‌ها باید آماده باشند که عملکرد مطلوبی در هزینه‌کرد این اعتبارات و اجرای طرح‌ها داشته باشند.

حمایت از فعالیت‌های تشکل‌ها و احزاب قانونی

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: سال گذشته همایش‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و . . . با آرامش بسیار خوبی برگزار شد و امسال هم تلاش داریم که هر کس برنامه‌ای بر اساس قانون برگزار می‌کند را حمایت کنیم.

سالاری افزود: تلاش داریم که همه احزاب و گروه‌ها و تشکل‌ها بدون کمترین دغدغه فعالیت‌های قانونی خود را برگزار کنند و سال گذشته مشکلی در این زمینه نداشتیم و امسال نیز تلاش می‌کنیم که مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: امسال دو انتخابات مهم را پیش رو داریم و همه مسئولان باید بی‌طرفی را بعایت کنند و فضای عادلانه و برابری را برای همه در استان فراهم کنیم تا مردم بتوانند دیدگاه خود را عادلانه اعلام کنند.

تلاش برای امانت‌داری در انتخابات

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای امانت‌داری در انتخابات تاکید کرد و افزود: تلاش داریم که به خوبی از رای مردم صیانت کنیم و قطعا اجازه بی‌نظمی و بی‌قانونی را در این زمینه نخواهیم داد.

وی از انجام نظارت‌های قوی‌تر در سال جاری خبر داد و گفت: مکانیزم‌های نظارتی در استان بوشهر دقیق‌تر می‌شود و از ساختارهای موجود برای نظارت بهتر استفاده می‌کنیم.

سالاری در ادامه به تاکید دولت بر لزوم توجه به حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مهم همه ما حمایت از حقوق مردم است و باید در همه عرصه‌ها و صحنه ها از حقوق مردم دفاع کنیم.

استفاده از نظارت‌های مردم

وی اظهار داشت: ما به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم که اعتبارات را در اولویت‌های مردم هزینه کنیم و اولویت‌بندی‌ها بر اساس نیاز مردم باشد و هزینه‌کردها نیز دقیق و شفاف باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند، اذعان داشت: باید وضعیت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را به اطلاع مردم برسانیم و از نظارت‌های مردمی نیز به خوبی استفاده کنیم.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false