×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز فیلمبرداری طنز سیاسی «فیسلوف‌های احمق» +عکس

کارگردان «فیلسوف‌های احمق» از آغاز فیلمبرداری فاز پایانی این فیلم سینمایی برای آماده شدن نسخه سینمایی آن در سینماها خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فیلم سینمایی «فیسلوفهای احمق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات که اولین جوابیه رسمی به فیلم‌های ضد ایرانی ساخته شده در سینمای هالیوود، که فیلمبرداری‌اش سال گذشته آغاز شده بود، پس از مدتی توقف بار دیگر به جریان افتاد.

این فیلم با زبانی کمدی و طنز به حواشی فیلمهایی مانند «آرگو»، «گلاب» و «برائت از مسلمین» می‌پردازد که فیلمبرداری‌ آن با مدیریت فیلمبرداری حسین ملکی با ضبط سکانس‌های مربوط به انفجار برج‌های مرکز تجاری آمریکا در مرکز خرید دنیای نور رسالت کلید خورد.

سعید چاری کارگردان این فیلم سینمایی گفت ما سال گذشته بخش‌هایی از این فیلم را که در زمستان اتفاق افتاده بود ضبط کردیم ولی چون بخشهای زیادی از اتفاقات و حوادث فیلم مانند حوادث ۱۱ سپتامبر و حمله به افغانستان و برخی از جنگهای خشایار شاه در نیمه دوم سال اتفاق افتاده است مجبور شدیم بخاطر پوشش و لباس مناسب فیلمبرداری را متوقف کنیم و اکنون قصد داریم تا کار را به پایان برسانیم.

آغاز فیلمبرداری طنز سیاسی ?فیسلوف?های احمق?

 

وی افزود: ما در این فیلم با زبانی کمدی به پشت صحنه این فیلم‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌پردازیم و تمام حوادث و وقایع فیلم نیز بر مبنای واقعیت است.

آغاز فیلمبرداری طنز سیاسی ?فیسلوف?های احمق?

چاری اضافه کرد: بازیگران مطرح سینما در این فیلم با گریم‌های بسیار خاص در نقش‌های جرج بوش، اریل شارون، نتانیاهو، اسامه بن لادن، راکفلر، کیسینجر، تری جونز کشیش، خشایار شاه، محمدرضا شاه، مایکل مور،جان استیوارت، بن افلک و… بازی می‌کنند و چون هر ۱۰ دقیقه فضای فیلم به یکباره عوض می‌شود مدام بازیگران فیلم تغیر می‌کنند.

آغاز فیلمبرداری طنز سیاسی ?فیسلوف?های احمق?

فیلمنامه این کار را ثنا صادقی نوشته است که در خلاصه داستانش آمده پس از وقایع ۱۱ سپتامبر جرج بوش و امریکا به افغانستان و سپس به عراق لشکر کشی می‌کنند و حمله نظامی می‌کند اما از آنجا که اعتقاد دارند حمله نظامی به ایران جواب نمی‌دهد و خطرناک است جنگ نرم راه می‌اندازند و با ساخت فیلمهای ضد ایرانی و تاسیس شبکه‌های مختلف صیهونیستی اقدام به مقابله فرهنگی می‌کنند.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: حسین ملکی، فیلمنامه: ثنا صادقی، طراح گریم: کاظم شیرازی، صدابردار: مهرداد دادگری.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false